The Great Gatsby

   Un tanar fascinat de visul american, proaspat venit la New York si doritor de succes, Nick Carraway, impartaseste povestea transformarii lui James Gatz in Jay Gatsby. Pe fundalul unei Americi prospere, dar haotice, Gatz, minat de mirajul iubirii fata de Daisy Buchanan, isi schimba viata, devenind din student la Oxford gangster, traficant de bauturi alcoolice si apoi milionar. Iubirea sa pentru Daisy nu se implineste insa; ramane povestea donquijotesca a Marelui Gatsby, desfasurata odata cu un iluzoriu, nesfirsit American dream.

Coperta cartii:

Trailer:

 Marele Gatsby este un roman pe care americanii il studiaza la scoala. Mi-as fi dorit sa-l fi studiat si noi ca sa ma pot duce la film pe data de 17 fara sa stau cu grija ca nu am citit cartea inainte. O sa fac tot posibilul sa o citesc inainte de 17, dar probabil nu voi reusi. Trailer-ul arata superb, magnifique! Sunt foarte foarte curios in legatura cu acest film. A citit cineva cartea? Cum e? Ce credeti despre trailer?

-G

26 thoughts on “The Great Gatsby

  1. Imi place distributia leonardo di caprio impreuna cu spiderman- tobey maguire, pe tipa nu imi amintesc sa fi vazut-o in vre-un film pana acum. Nu am citit romanul, dar stiu ca am auzit de el ca titlu amintit in trecere la literatura universala:-) . Si mie mi-ar placea sa citesc cartea inaintea filmului, oricum din cate se vede pe trailer nici filmarea nu e mai prejos. Imi plac romanele care trateaza problema ascensiunii si a decaderii. Vizionare placuta iti doresc, si sa ne spui si noua cum a fost! Probabil ca va fi fff bun fiindca nu se preteaza doi actori atat de buni sa joace in film prost.

  2. Din pacate nu am citit cartea, dar as vrea sa o citesc inainte sa vad filmul. Trailerul este foarte tare abia astept sa apara filmul. Ador distributia:X Leonardo DiCaprio este un actor foarte bun si carismatic, iar Toby Maguire jos palaria, alt actor excelent. O distributie de senzatie, abia astept sa vad acest film:X!

  3. Tocmai mi-a sosit cartea prin posta. Sper sa o citesc inainte de vizionarea filmului pentru ca altfel nu o s-o mai citesc

  4. Leonardo DiCaprio,cu siguranta ma voi uita la film.Am vazut trailer-ul acum cateva zile si imi place foarte mult.

  5. Nu sunt mare fana a filmelor de genul acestuia , dar cred ca intr-un moment de plictiseala o sa ma uit la el.

  6. Am si eu cartea pe Kindle in limba engleza😀 Apropo, ca tot cititi numai YA (incercati si adult, sau macar new adult) incercati sa cititi si The Fault in Our Stars de John Green. O gasiti pe Libris, dar e numai in engleza.

Leave a Reply

