Melodia zilei #173

You’ve got the words to change a nation
But you’re biting your tongue
You’ve spent a life time stuck in silence
Afraid you’ll say something wrong
If no one ever hears it how we gonna learn your song?
So come on…

Melodia asta transmite un mesaj impresionat, fiind o melodie simpla, dar unica.Emeli Sande este cu adevarat un artist complet, cu un talent enorm si care incepe sa evolueze pe zona comerciala ( si nu stiu daca asta e cel mai bun scenariu). Versurile sunt geniale, mai ales prima strofa de mai sus. Enjoy!

-G

28 thoughts on “Melodia zilei #173

      • De cele mai multe ori conectez miniboombox-ul la tableta sau teefon si daca o dau la maxim rascolesc si eu cativa vecini:-)🙂🙂 fiindca are putere mai mare decat bixele calculatorului

  1. Poate ca am mai auzit melodii de-ale ei fiindca timbrul vocal mi se pare cunoscut, dar nu am mai auzit de ea ca artista, emeli sande, ce nume interesant, de ce origine este? Melodia desi exprima adevaruri ma intristeaza putin…

  2. Stiu sigur ca am mai auzit pe undeva melodia asta, dar nu stiam ca e cantat de Emeli, mai ales ca nu prea stiu melodii de-ale eu. Oricum, e excelenta!

  3. Ai avut tu la concursul celalalt de fidelitate o melodie tot cu Emelie Sande,cred ca “Next to me” sau nu mai stiu.De atunci am descoperit-o pe Emelie care a devenit unul dintre artistii nmei preferati.🙂

  4. Nu stiam cum se numeste melodia si nici cine o canta , dar am mai auzit-o pe la o prietena.

Leave a Reply

