In my mailbox #41

IMG_4618

Geani

IMG_4614

Prima achizitie este “Circul Noptii”, cel mai nou produs Corint, care are cel mai frumos aspect ever. Cand deschizi prima pagina parca esti hipnotizat (la propriu), iar continutul pun pariu ca nu se lasa mai prejos.

IMG_4615

Uratii este o carte citita in urma cu mai bine de un an, cu care s-a intamplat o chestie nefericita si pentru ca mi-a placut foarte mult a trebuit sa o cumpar din nou. Daca doriti carti atat in romana, cat si in engleza la preturi foarte bune, va sfatuiesc sa va cumparati de unde cumpar si eu: http://caaarti.wordpress.com/ .

IMG_4616

IMG_4617

Dupa lungi cautari si asteptari (cam 2 ani) am reusit sa fac rost de primele doua volume din seria Gossip Girl, foarte rar intalnite in zielele noastre. Ii multumesc altfel Danielei de pe blogul http://daniella96.wordpress.com/ ,pe care vi-l recomand cu caldura.

Alexandra:

20130420_121522

Carte castigata pe blogul Oanei, bestseller in New York Times, clasandu-se pe primul loc. Multumesc!

20130430_152853

Multumesc foarte mult Jennifer Lane pentru aceste swag-uri!

Voi ce ati mai cumparat/primit luna asta?

-G,-A

26 thoughts on “In my mailbox #41

  1. omfggg! si eu mi-as dori primele volume atat de mult

    tocmai am terminat de urmarit primul sezon din gossip girl si e genius!

  2. Mi-ar plăcea să citesc această serie mi-se pare foarte interesantă:), sper sa am ocazia de a o citi intr-o zi:). Foarte frumoase cartile, spor la citit!

  3. Multumesc pt link am descoperit cateva carti care m-ar interesa in mod deosebit. E super. Fiindca am castigat pe 1 mai Otravurile din Caux vol.1, si fiindca am gasit pe site-ul lasat de tine vol.2 la doar 15 lei:-) l-am rezervat poate imi iese ceva de Paste:-) si-l comand, si cu toate acestea tot mai raman cateva carti dupa care ravnesc. Pai eu am primit in urma unui schimb de carti Aurul spartanilor, Memoriile unui gigolo si Negru.Matca raului. Urneaza in urma unui schimb in care am dat negru matca raului si supranatural sa rimesc doua volume din gossip girl si daca am tinut minte:-)🙂 ca nu mai stiu exact cum se numesc cred ca un sarut la miezul noptii si o alta familie, plus cartea Darul. Mai trebuie sa imi vina si cartea Al patrulea de la un concurs pe blogul colectionarului. Pe un alt blog am castigat chimie perfecta2, pe altul doctor proctor si sfarsitul lumii si doctor proctor si cada timpului de jo nesbo, iar oe un alt blog Olivia Joules si imaginatia hioeractiva:-)🙂🙂 cam multe carti stiu:-) cred ca v-am plictisit. Lectura placuta la Circul noptii, clar e unul dintre marele must have al anului. AJUTATI-MA si pe mine si spuneti-mi ordinea volumelor gossip girl va rog frumos. Vreau sa fac rost de ea complet si nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin, stiu doar ca sunt 14 volume. Mie mi-a placut atat de mult serialul incat ultimul sezon nici nu l-am vazut il las pt vacanta de vara ot a prelungi mkmentul despartirii de serial ca altul nu se mai face.

  4. Astept pareri despre Uratii si circul noptii. As vrea sa le cumpar, dar inca nu sunt sigura

  5. Felicitari pentru carti!Lectura placuta!
    Gossip Girl este o serie mai mult decat superba.Nici eu nu am primele volume.😦

  6. Sunt frumoase cartile pe care le-ai luat.Cel mai mult ma atrage Circul Noptii , imi place si cartea Alexandrei.

Leave a Reply

