Stiati ca…#2 – Twilight

  • Numele complet al lui Edward este Edward Anthony Masen Cullen.
  • Numele complet al Bellei este Bella Marie Swan.
  • Tom Felton(din Harry Potter), Channing Tatum(care zielele astea e peste tot) siVanessa Hudgenss au dat auditie pentru un rol in Twilight.
  • Numele original al seriei Twilight era “Forks”.
  • Robert a declarat public faptul ca ar prefera sa-l joace pe Cedrig Diggory in Harry Potter decat pe Edward.
  • Seria Fifty Shades of Grey era la inceput un fan-ficion dupa Twilight numit “Master of the universe”.
  • Edward a absolvit facultatea de medicina, iar Alice o scoala de designeri.
  • In primul film dupa ce Bella este adusa la spital la sfarsit, dupa ce a fost ranita de James, la televizorul din salonul din spital era difuzata o inregistrare cu lupta dintre Edward si James.
  • Ideea acestei povesti i-a venit autoarei Stephenie Meyer intr-un vis, iar a doua zi a scris capitolul 11 din Twilight, dupa care a construit restul cartii in jurul acelui capitol.

-G

26 thoughts on “Stiati ca…#2 – Twilight

  1. Stiam toate chestiile scrise mai sus, am fost atat de fanatica dupa aceasta serie incat imi facusem un portofoliu cu toate datele despre film si despre carti:)) stiu eram cam obsedata, dar acum sunt bine mi-a trecut nu mai am nevoie de alte carti ca Twilight:D

    • Mie zilele astea trebuie sa-mi ajunga primul vol. Toata lumea zice ca-i o serie buna , abia astept sa o devorez

      • Seria cincizeci de umbre? Lectura placuta. Si eu am auzit pareri bune, dar nu stiam ca a fost un fan ficion dupa seria twilight…

  2. Ciudat…Channing Tatum? Chiar nu il pot asocia cu vre-un personaj…Tom Felton din Harry Potter mergea…Numele originak era Firks??? Bine ca s-au razgandit in final:-) .Lui Eduard i s-ar potrivi roul lui Cedric.Vreti sa spuneti ca Edward e medic in realitate sau va referiti la film? As fi curioasa de specializarea sa:-)🙂🙂 .Mi se oare extrem de greu sa scriu un capitol si sa nu fie primul…sa construiesc totul in jurul sau. Ei bine….si mie mai imi vin idei in vis…

      • Pai asa m-am gandit si eu fiindca daca era vorba de Robert trebuia sa ii spui asa nu Edward. Si era prea mare brodeala si la Alice care stim ca e o super pasionata de vestimentatie sa fie si in realitate asa

  3. E ciudat … mereu mi-am inchipuit-o pe Alice ca fiind un bun designer dupa felul in care desena locurile din viziunile sale.

Leave a Reply

