Minciunile ( Disparutii vol 3 ) in curand la RAO

Au trecut şapte luni de când toţi adulţii au dispărut. Dispăruţi.
 
S-a întâmplat într-o noapte. O fată care murise acum păşeşte din nou printre cei vii; Zil şi echipa sa dau foc la Perdido Beach; iar printre flăcări şi fum, Sam vede figura băiatului de care se teme cel mai mult: Drake.Dar Drake a murit. Sam şi Caine l-au înfrânt ca şi pe Întuneric sau cel puţin aşa au crezut.În vreme ce Perdido Beach arde, bătălia e în toi: Astrid împotriva Consiliului; Echipa Umană împotriva mutanţilor şi Sam împotriva lui Drake care s-a întors din morţi şi este gata să termine ce au început Sam şi cu el. Condiţiile aici sunt mai proaste ca oricând, iar copiii sunt disperaţi să scape. Dar sunt oare suficient de disperaţi încât să creadă
că moartea îi va elibera?
-A

23 thoughts on “Minciunile ( Disparutii vol 3 ) in curand la RAO

  1. Nu am citit decat recenzii ale primelor volume si parca nu ma atrageau, mi se pare mult prea sf aceasta serie…mutanti oameni disparuti morti vii etc parca se creaza o invalmaseala in capul meu:-) sincer, probabil ca acum se poate sa nu imi placa la fel de bine cum ma poate incanta daca o lecturez vreodata daca am ocazia.

Leave a Reply

