Yesterday de C.K.Kelly Martin

Yesterday

ATUNCI: Grupul UNA, cea mai mare amenintare a eco-terorismului, ratele gigantice de somaj si ulterioara scapare din lumea virtuala sunt lucruri pe care fiecare student poate sa le citeasca in manualele lor despre secolul 21, lucruri care fac parte din fundalul zgomotos al vietii lui Freya Kallas. Pana cand acea lume incepe sa se  naruie.
 
ACUM: Este anul 1985. Freya Kallas doar ce s-a mutat de departe ca sa inceapa o viata noua. Pe din afara, ea isi are locul in noul liceu, dar Freya se simte doar dezorientata. Mama ei da vina pe necazul provocat de moartea tatalui sau, dar cum explica asta durerile de cap si de ce memoriile ei sunt asa in ceata? Cand Freya pune ochii pe Garren Lowe, nu si-l mai poate scoate din cap. Este sigura ca il cunoaste, in ciuda faptului ca el infirma acest lucru. In timp ce Freya isi urmeaza instinctul si descopera adevaruri ascunse, cei doi dezvaluie o lume ciudata si periculoasa unde zilele le-ar putea fi numarate. Nesiguri in cine sa se increada, Freya si Garren merg pe urma unor forte puternice care sunt determinate sa ii separe si sa ii tina la distanta de aflarea adevarului despre trecuturile lor comune (si viitorul), viziunile ei, si timpul si locul de unde provin.
‘’Yesterday’’ va fi pe placul fanilor cartilor: ‘’The Maze Runner’’ de James Dashner, ‘’Divergent’’ de Veronica Roth, ‘’Glow’’ de Amy Ryan, ‘’Daughter of Smoke and Bone’’ de Laini Taylor si ‘’Matched’’ de Ally Condie.
Din punctul meu de vedere chiar sunt cateva aspecte din aceasta carte care se regasesc si in “The Maze Runner” si “Divergent” , de celelalte nu stiu. Iar daca aceste 2 carti geniale se aseamana cu Yesterday atunci cu siguranta este pe placul meu😀
Voi ce ziceti?
-A

20 thoughts on “Yesterday de C.K.Kelly Martin

  1. :)) am citit ratzele gigantice, in loc de ratele:)), pai ce sa zic, nu am citit nimic din lista celor distopice enumerate de tine, asa ca nu imi pot da cu parerea insa s-ar putea sa fie draguta!

  2. Foarte tare descrierea si coperta chiar vreau sa citesc aceasta carte, multumesc pentru ca ai tradus descrierea:). Daca se aseamana cu Divergent nu prea mai ramane nimic de spus decat “TE VREAU!”:))

  3. Am citit Divergent si mi-a placut foarte mult. Cat de curand posibil o sa citesc si continuarea

  4. Mie imi plac toate povestile care prezinta intamplari din trecut.(1985)
    Imi place,e foarte interesanta.

  5. Am citit cateva carti in engleza , dar mai mult in place sa citesc cartile in romana.

Leave a Reply

