Stiati ca…#1 – Harry Potter

   Deschidem astazi o noua rubrica in care va vom dezvalui unele informatii despre anumite carti, filme sau blockbustere, despre care cu siguranta veti fi interesati.  Astazi vorbim despre Harry Potter si chiar daca nu va intereseaza filmele sau cartile, cred ca este destul de interesant sa afli aceste informatii.

  • In cele 8 filme din seria Harry Potter, Voldemort sa fost jucat de 6 actori.
  • Cel mai prost vandut film din seria Harry Potter a facut cu 90 de milioane de dolari mai mult decat cel mai bine vandut film din seria Twilight.
  • Voldemort inseamna “Zborul mortii” in franceza (Vol de mort).
  • Michael Jackson era un mare fan Harry Potter si voia sa faca un musical dupa cartile lui Rowling,dar a fost refuzat.
  • J.K.Rowling este primul autor din lume care a devenit milionar.
  • La inceputul fiecarei carti Harry Potter apare un citat in latina, care in engleza se traduce: “Never tickle a spleeping dragon”, iar in romana se traduce: “Niciodata nu gadila un dragon care doarme”.
  • Seria Harry Potter sa vandut in peste 400 de milioane de copii( asta in 2008,cine stie cate s-au mai vandut pana acum) si a fost tradusa in 67 de limbi.
  • Dumbledore este homosexual.

-G

26 thoughts on “Stiati ca…#1 – Harry Potter

  1. cea mai tare a fost faza cu dumbledore, imi place rubrica asta, e interesanta, imi plac curiozitatile! mia-r fi palcut sa-i dea voie sa faca un musical lui michael jackson….pacat…..poate isi crea intre timp si lumea lui harry potter, daca pe-a lui peter pan in neverland o crease

  2. Foarte tare uite ca am aflat multe lucruri interesante. Nu-mi vine sa cred ca Michael Jackson a fost refuzat!!!! Mi-se pare o nerozie dar ma rog ce sa si faci poate ca s-ar fi simtit Harry in inferioritate:))

    • eu sunt foarte nerabdatoare in leg cu aceasta serie. imi pare rau ca nu am citit-o cand eram mai mica dar poate ca nu as fi inteles prea multe atunci

    • Si eu.Este foarte interesanta.Adica nu trebuie sa cauti pe net toate informatiile,vii aici si le gasesti pe toate. Felicitari!!

  3. Deci cea mai tare stire ai lasat-o la sfarsit ”Dumbledore este homosexual.”. :))

Leave a Reply

