Vampirii din Morganville (impresii generale volumele 1-7)

  Poate ca este putin ciudat sa fac postul acesta dupa ce a trecut mai bine de un an de cand sunt fan al acestei serii. Dar m-am decis ca ar trebui sa fac asa o recenzie foarte scurta a primelor 7 volume, pentru ca am cumparat azi volumul 8 si vreau sa-l incep, iar la acesta vreau sa fac o recenzie complexa si intreaga.

Subiect:

   Bine aţi venit în Morganville, Texas! Nu rămâneţi pe afară după ce se lasă întunericul…

   Morganville este un mic oraş universitar din inima Texasului, plin de personaje ciudate… unele chiar malefice. Atunci când studenta Claire Danvers se mută din campus într-una dintre cele mai vechi case din Morganville, ea descoperă că persoanele cu care împarte locuinţa nu dau prea multe semne de viaţă. Cu toate acestea, ele o vor apăra pe Claire, atunci când cele mai tainice secrete ale oraşului vor ieşi la lumină, lacome de sânge proaspăt.

Parerea mea:

Inainte de toate as vrea sa mentionez ca aceasta este seria mea favorita cu vampiri, pentru ca aceasta cultiva cele mai multe valori morale, ne ofera multe situatii dupa care sa ne ghidam in vietile noastre de zi cu zi si o noua perspectiva a ceea ce este bun si ceea ce nu este si a faptului ca un monstru nu trebuie neaprat sa suga sange, un monstru poate fi definit si de un om.

   In primul rand povestea este uimitoare, fiind diferita de orice altceva ai citit pana acum cu vampiri (in profunzimea lecturii,pentru ca la prima vedere poate parea comuna). Imi place foarte mult ca dupa 7 volume tot sunt extrem de curios ce se intampla mai departe si inca nu m-am plictisit. Sunt aparute in S.U.A 13 volume si inca trebuie sa mai apara 2 (cred ca termin liceul pana scoate Leda intreaga serie).

   In al doilea rand personajele sunt hilare, toate mi se pare ca au simtul umorului si chiar apreciez foarte mult asta intr-un personaj, iar atunci cand toate personajele sunt pe placul meu…e greu sa nu gasesc seria minunata,nu?

   Povestea este foarte bine scrisa, fiecare carte in parte este ca un episod extraordinar dintr-un serial nebunesc, intriga in fiecare volum este uimitoare, iar rezolvarea problemei este din ce in ce mai neasteptata pe volum ce trece.

  Va recomand cu caldura aceasta serie, pentru ca nu o sa fiti dezamagiti cu siguranta. Chiar daca unii v-ati cam plictisit de cartile cu vampiri, eu cred ca vampiroii nostrii din Morganville, Texas merita o sansa:D.

P.S:Stati pe aproape pentru ca in curand urmeaza recenzia volumului 8!

-G

24 thoughts on “Vampirii din Morganville (impresii generale volumele 1-7)

    • spor la lectura mai ai inca 11 volume de citit, te asteapta o serie in genul 1001 de nopti!:) oricum e bine ca le-ai citit si pe alea, eu nu am citit nicio serie, o sa incerc sa fac rost de ebook cu primul volum si sa vad daca sunt pe gustul meu, dar asta cu siguranta la vara acum nu am timp…….

      • Dac poti , intra te rog pe messenger pentru ca se descarca foarte greu pe mail… este mai usor sa ti le trimit pe acolo:D

      • Alexandra scuze nu am putut intra, acum am vazut mesajul, cand intru pe mess si esti online o sa iti dau buzz sa mi le trimiti.ms mult

  1. nu le-am citit dar nu le-as da pas, este interesant de retinut faptul ca nu prezinta doar niste vampiri care sug sange si prezinta aspecte de umor. Eu as citit seria, daca tu zici ca nu sunt asa plictisitoare, despre vesnicii nostri vampirici:)

  2. Am citit toate volumele aparute la noi in tara. Nu este seria mea favorita cu vampiti, dar mi- a placut si astept al optulea volum

  3. Chiar vreau să citesc această serie, îmi plac foarte mult vampirii şi am auzit foarte multe lucruri pozitive despre serie. Mulţumim pentru că ţi-ai împărtăşit părerea cu noi:)!

  4. Am si eu primul volum impartit in o suta de mii de parti din cauza celor de la Bravo.Nu am continuat seria,dar as vrea sa citesc cartea sa vad cum e.

  5. Nu stiu de ce nu ma indur sa imi iau cartile separat , dar nici sa dau 120 de lei pe pachet.

  6. Ai incercat Chicagoland Vampires? Nu se gaseste in Romania, dar poti comanda cartile de pe The Book Depository.com (vezi sa alegi varianta mai ieftina a cartii) si iti vin acasa cu free shipping. O sa o adori pe Merit si o sa fii innebunita de Ethan. Daca ai Kindle, lasa-mi un mail (la mine pe blog ai casuta de contact) si iti trimit seria intreaga (poti dld aplicatia pentru Kindle 4 PC de pe amazon.com ) am mai multe serii YA in limba engleza😀

Leave a Reply

