MTV Movie Awards 2013

Gala de decernare a premiilor MTV Movie Awards 2013 a avut loc aseara la Los Angeles si s-a vazut in direct si pe MTV Romania. 

Gazda evenimentului a fost  Aussie Wilson,  iar MTV Movie Awards a premiat peliculele aflate in topul preferintelor publicului, dar si actorii care au avut roluri de exceptie in cadrul acestora.

Categorie: Movie of the year
Nominalizati:

Marvel’s The Avengers – Castigator
The Dark Knight Rises
Django Unchained
Silver Linings Playbook
Ted

Categorie: Best male performance
Nominalizati:

Ben Affleck – Argo
Bradley Cooper – Silver Linings Playbook – Castigator
Channing Tatum – Magic Mike
Daniel Day-Lewis – Lincoln
Jamie Foxx – Django Unchained

Categorie: Best Female performance
Nominalizati:

Anne Hathaway – Les Misérables
Emma Watson – The Perks of Being a Wallflower
Jennifer Lawrence – Silver Linings Playbook – Castigator
Mila Kunis – Ted
Rebel Wilson – Pitch Perfect

Categorie: Best scared-as-s**t performance
Nominalizati:

Alexandra Daddario – Texas Chainsaw 3D
Jennifer Lawrence – House at the End of the Street
Jessica Chastain – Zero Dark Thirty
Martin Freeman – The Hobbit: An Unexpected Journey
Suraj Sharma – Life of Pi – Castigator

Categorie: Breakthrough performance
Nominalizati:

Eddie Redmayne – Les Misérables
Ezra Miller – The Perks of Being a Wallflower
Quvenzhané Wallis – Beasts of the Southern Wild
Rebel Wilson – Pitch Perfect – Castigator
Suraj Sharma – Life of Pi

Categorie: Best on-screen duo
Nominalizati:

Robert Downey Jr. si Mark Ruffalo – Marvel’s The Avengers
Will Ferrell si Zach Galifianakis – The Campaign
Leonardo DiCaprio si Samuel L. Jackson – Django Unchained
Bradley Cooper si Jennifer Lawrence – Silver Linings Playbook
Mark Wahlberg si Seth MacFarlane – Ted – Castigator
 
Categorie: Best shirtless performance
Nominalizati: 

Channing Tatum – Magic Mike
Christian Bale – The Dark Knight Rises
Daniel Craig – Skyfall
Seth MacFarlane – Ted
Taylor Lautner – The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 – Castigator

Categorie: Best fight
Nominalizati:

Robert Downey Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson si Jeremy Renner vs Tom Hiddleston – Marvel’s The Avengers  – Castigator
Christian Bale vs Tom Hardy – The Dark Knight Rises
Jamie Foxx vs Candieland Henchmen – Django Unchained
Daniel Craig vs Ola Rapace – Skyfall
Mark Wahlberg vs Seth MacFarlane – Ted

Categorie: Best Kiss
Nominalizati: 

Emma Watson si Logan Lerman – The Perks of Being a Wallflower
Jennifer Lawrence si Bradley Cooper – Silver Linings Playbook – Castigator
Kara Hayward si Jared Gilman – Moonrise Kingdom
Mila Kunis si Mark Wahlberg – Ted

Categorie: Best wtf moment
Nominalizati:

Anna Camp – Pitch Perfect
Denzel Washington – Flight
Jamie Foxx si Samuel L. Jackson – Django Unchained – Castigator
Javier Bardem – Skyfall
Seth MacFarlane – Ted

Categorie: Best villain
Nominalizati: 

Javier Bardem – Skyfall
Leonardo DiCaprio – Django Unchained
Marion Cotillard – The Dark Knight Rises
Tom Hardy – The Dark Knight Rises
Tom Hiddleston – Marvel’s The Avengers – Castigator

Categorie: Best musical moment
Nominalizati:

Anne Hathaway – Les Misérables
Channing Tatum, Matt Bomer, Joe Manganiello, Kevin Nash and Adam Rodriguez – Magic Mike
Emma Watson, Logan Lerman and Ezra Miller – The Perks of Being a Wallflower
Anna Kendrick, Rebel Wilson, Anna Camp, Brittany Snow, Alexis Knapp, Ester Dean and Hana Mae Lee – Pitch Perfect – – Castigator
Bradley Cooper and Jennifer Lawrence – Silver Linings Playbook

In acest an, premiile speciale oferite de MTV Movie Awards au revenit Emmei Watson la categoria “MTV trailblazer award” si actorului Will Ferrel, care va primi “Comedic Genius Awards”, un trofeu aflat la editia sa inaugurala.

Covorul Rosu:

Cam atat pentru anul acesta!Ma bucur mult pentru Jennifer si pentru Emma Watson(a fost geniala in The Perks Of Being A Wallflowe,o sa-l adorati).

-G

 

17 thoughts on “MTV Movie Awards 2013

  1. ce pacat ca nu am stiut de gala, dupa ce s-a terminat meciul rapid-steaua, un pic cam dezamagaita ca echipa mea de suflet steaua:D nu a batut, chiar am stins tv-ul, daca stiam ma uitam si eu la mtv movie awards….cetinute au vedetele astea:)) pe mine nici daca m-ar plati nu m-as lasa imbracata in felul acesta…in fine…gusturile nu se discuta! La categoria movie of the yearmi-ar fi placut sa acstige Ted:)) e o comedie simpatica la care am ras mult desi la inceput am crezut ca e o porcarie, pur si simplu m-am indragostit de ursulet si replicile lui pana la final:)), la best male performance mi-ar fi placut sa castige ben affleck, il simpatizez mult pe actorul acesta, desi nu am vazut filmul pt care fusese nominalizat, am vazut alte filme dragute cu el. La Best scared-as-s**t performance bine ca aa castigat Suraj ala, fiindca eu imi doresc sa imi cumpar cartea inainte sa vizionez filmul, fiindca am auzit ca e super, asa ca aici chiar ma bucur ca a castigat el, the Hobbit am citit cartea insa nu m-a impresionat cine stie ce, si de cand am auzit ca au impartit ecranizarea cartii in 3 parti am zis no way….cred ca nu o sa ma uit la film prea curand, desi cartea am citit-o cu lejeritate. Breakthrough performance, nu stiu nimic de castigator dar daca ar fi fost dupa mine i l-as fi dat Eddie Redmayne – Les Misérables, am vazut un trailer si imi place filmul desi nu l-am vizionat inca, iar cartea nu am citit-o. Best on-screen duo a castigat Ted bravo ursuletului, imi place! Best shirtless performance- a castigat Twilight breaking dawn part 2, ce sa zic, cartile le am si le-am citit atunci in perioada lor de glorie si mi-au palcut, ecranizarile mi-au placut, insa partea a 2a o am pe dvd si de cand zic sa o vad nu am reusit nici acum:)) cred ca unde am auzit ca au luat zmeura, uite bine ca au castigat macar aici un premiu, printre nominalizati am vazut si pe Ted, si Magic Mike, l-am vazut filmul, nu m-a impresionat prea mult, pur si simplu fetelor daca vreti sa vizionati muschi si streaptease gratis vi-l recomand:)) e un muzical cu streaptease permanent, si din cate am inteles channig tatuum chiar a fost streaper in viata reala pana s-a apucat de filme, imi place de tip cum joaca in alte filme, dar aici nu i-a iesit prea bine sincer…, am vazut si skyfall ce sa zic….a fost frumos dar parca mai mult imi placea de celalat james bond, celallat actor al carui nume imi scapa…iar the dark knight rises e un fel de batman reinventat de o mie de ori care nu mi-a palcut deloc. Best fight iar au castigat cei de la Marvel, pai ce sa zic, nu am vazut filmul insa cred ca o sa ma uit, desi am impresia ca ma uit la desene animate din cate am vazut pe trailer,dar daca tot e asa bun o sa ma uit. Best Kiss asta mi se pare o porcarie de categorie, sa fim seriosi, best kiss, toate saruturile sunt diferite si frumoase in felul lor…in fine…mie mi-a placut si sarutul dintre mila kunis si mark w, insa nu am vazut filmul Jennifer Lawrence si Bradley Cooper – Silver Linings Playbook – Castigator, asa ca pana nu vad filmul silver linings nu ma pot exprima. Best wtf moment, Jamie Foxx si Samuel L. Jackson – Django Unchained – m-am saturat de titlul asta django o sa ma uit si eu la el as vad care-i treaba cu filmul asta. La Best villain air sunt marvelitii aia:)). Best musical moment -Pitch Perfect eu nici nu am vazut filmul o sa le iau pe toate care nu le-am vazut si au castigat premii si intr-un weekend o sa ma bag la vizionare:))

  2. Am vrut sa ma uit azi-noapte, dar nu am mai reusit sa ma trezesc😀 In mare parte am vrut sa o vad pe Selena cum interpreteaza noul ei cantec (imi place mult<3) dar m-am uitat acum pe net si a fost…jalnica. Frumos scenariu si dragute costume, dar vocea ei live lasa de dorit =))
    Sper sa apuc sa vad si The Perks Of Being A Wallflower cat mai curand, imi place cum joaca Emma😀

  3. Selena Gomez este superbă ca de obicei şi am reuşit să prind puţin din gală, mă bucur că protagonista din Jocurile Foamei a reuşit să câştige premiul pt cel mai bun sărut alături de frumuşelul de Bradley Cooper, îi adoooor pe amândoi<3!

Leave a Reply

