The Sea of Tranquility de Katja Millay in curand la Epica

Acum cateva zile , Editura Epica a anuntat publicarea cartii ” The sea of tranquility ” de Katja Millay . Din punctul meu de vedere atat subiecul cartii , cat si coperta acesteia sunt geniale.

Traiesc intr-o lume fara magie sau miracole. Un loc in care nu exista clarvazatori sau varcolaci, nici ingeri sau baieti supranaturali care sa te salveze . Un loc in care oamenii mor , muzica e distrusa  , iar lucrurile sunt naspa. Sunt atat de tintuita la pamant de greutatea realitatii , incat ma intreb cateodata cum mai am puterea sa-mi misc picioarele pentru a merge mai departe.

Fosta minune a pianului , Nastya Kashnikov, vrea doua lucruri : sa-si termine liceul fara ca cineva sa afle despre trecutul ei si sa-l faca pe tipul care i-a luat totul – identitatea , spiritualitatea , vointa de a trai – sa plateasca.

Povestea lui Josh Bennett nu este un secret : fiecare persoana pe care a iubit-o a disparut din viata lui pana cand , la varsta de 17 ani , a ramas singur. Acum , tot ceea ce vrea este sa fie , iar oamenii ii permit pentru ca atunci cand numele tau este sinonim cu moartea , toata lumea tinda sa pastreze distanta.

Toata lumea , mai putin Nastya , fata misterioasa , noua in scoala , care incepe sa se arate peste tot si nu renunta pana cand nu ii ocupa fiecare aspect al vietii. Dar cu cat o cunsoaste mai bine , cu atat mai enigmatica devine pentru el. In timp ce relatia lor se intensifica si intrebarile fara raspuns incep sa se adune , Josh incepe sa se intrebe daca ii va afla vreodata secretele – sau daca chiar isi doreste sa le afle .

The sea of tranquility este o poveste intensa si incredibil de imaginat despre un baiat singuratic , o fata fragila emotional si miracolul celei de-a doua sanse .

Ce credeti despre aceasta carte?

-A

18 thoughts on “The Sea of Tranquility de Katja Millay in curand la Epica

    • si eu traiesc exact aceeasi impresie, chiar nu am mai auzit pana acum de cartea aceasta insa imi place rau de tot coperta e misterioasa

  1. Oh, hell! M-am bucurat atat de tare cand au anuntat aparitia iar acum abia astept. Sper ca si ceilalti cititori o vor aprecia si vor trece peste coperta unica pe care au creat-o cei de la Epica. Mie, personal, mi-a placut mult aceea cu tot cu paloarea ciudata si edit-ul fain. E diferita.
    Anyway, cartea merita!

  2. ce sa cred, decat ca se inscrie si ea alaturi de alte aparitii noi in genul cartilor distopice! nu ma dau prea mutl in vant dupa ele, insa imi place coperta! o sa astept pareri in legatura cu ea ca sa ma conving ca imi place

    • Nu are nici in clenci, nici in maneca cu genul distopic. E un YA contemporary in toata regula. Epica nu a publicat si nici nu cred ca va contracta serii distopice.
      E o carte simpla in aparenta, cu multa substanta si drama. E chiar socanta, cu o incarcatura emotionala socanta si foarte foarte profunda, nimic distopic, apocaliptic.

  3. O alta carte buna publicata de editura Epica. Stiam de ea de ceva timp. Ma bucur ca o sa fie publicata in Romania

  4. Editura Epica progreseaza din ce in ce mai mult. Coperta e geniala , desi prima data nu mi-am dat seama ca sunt o fata si un baiat, credeam ca este doar o inghetata topita. :))

Leave a Reply

