Memories

IMG_4477

 

Facem zilele trecute curat cu mama prin magazie si am gasit atat de multe amintiri frumoase(poze,autografe,postere,un sac de reviste si caiete vechi de la scoala),iar pe fundul unui sifonier am gasit cartile astea de joc.Cand le-am vazut nu mi-a venit sa cred pentru ca aveam impresia ca le-am pierdut,dar se pare ca o parte a supravietuit:-D.Prin vara lui 2007 aparusera la revista Bravo si erau chestiile mele preferate,nu plecam nicaieri fara ele,chiar daca nu stiam mai mult de 10 persoane din pozele alea=)).

Voi stiati de ele?Nu e asa ca e frumos sa gasesti asemenea amintiri?

-G

 

23 thoughts on “Memories

  1. Mai, eu nu am avut carti de genul asta si nici nu le-am vazut la vremea respectiva. Cat despre amintiri de genul asta, am asa un gol in stomac cand le gasesc..
    Stiu ca mama avea o gramada de abtibilduri care cred ca se gaseau la vremea aia in pachetele de guma. Doamne, cat de mult imi placeau❤

    • si eu am un gol ciudat in stomac atunci cand pun mana pe ,,antichitati” de-ale mele sau de-ale alor mei, eu am o colectie impresionanta de timbre puse in clasor de la mamica mea, eu de asemenea am o colectie mareeee mare de numismatica, intre timp m-am lasat de ea, dar cand eram mica vanam pe toti care aveau sa obtin schimburi cat mai avantajoase, am banuti de prin toate aprtile lumii si de la noi din tara, si o groaza de dubluri

  2. Pe cuvantul meu de onoare ca am aceeasi colectie de carti, dar tocul de la carti nu il ai? pe care scria BRAVO pe o cutie de carton mov? eu le am si sunt intregi si nevatamate:)) arata ca in prima zi cand le luam din reviste si le colectionam, stiam trupele din ele fiindca dansam haotic:))):)) un harlem shake cand le auzeam la atomic:)). Imi plac mult de tot, si asta vara m-am jucat cu ele si le-am luat si prin vacante in rucasc, dar le-am pastrat cu sfintenie, eu de obicei tin la lucruri!

      • pe tocul cartilor scrie pe un fundal mov Joe Suntem aici doar ca sa-ti spunem o zi buna si asta scrie si pe verso la fiecare carte si e o napolitana muscata, iar pe partea verso a tocului scrie Bravo star cards.
        La joker sta domnul Fizz:):):) ce ma amuza tipul asta:)) e penibil:)), si Marlyn Manson pictat ca un mort, bineinteles el asta vrea sa reprezinte moartea intruchipata:))
        La K sta Gareth Gates:) ce mai muream dupa tipul asta:)), Enrique Iglesias, Sean Paul)) ce ma bataiam dupa melodiile lui, si O-ZONE o trupa care mie chiar mi-a placut
        La Q sta Kylie Minogue, Christina Aguilera, Britney Spears si Madonna
        La J sta Fred Durst, Eminem, Akcent, Pepe
        La 10 Him care isi arata parul de la subrat:)), Avril Lavigne Linkin Park, Blondy
        La 9 Andreea Antonescu, Black Eyed Peas dneee cat imi mai placea trupa asta, Pops, Bliss trupe care au disparut
        La 8 Praf in ochi, Hi-Q, Animal X, Candy
        La 7 Usher, Anna Lesko, Gia, Outkast
        La 6 Jessica Simpson, Evanescene, Kelly Osbourne, Blue
        La 5 Pink, Mariah Carey, Activ, Snoop Dogg
        La 4 Sugababes, Andreea Balan, Janet Jackson, Cream
        La 3 Class, 3 sud est, Voltaj, Jennifer Lopez
        La 2Corinna, Sexxy, Refflex, si Nelly Furtado
        La As: Beyonce, Ricky Martin, Justin Timberlake, 50 Cent.

  3. asta e varianta mea, sunt combinatiile care mi-au cazut mie in revista, observ la tine niste imagini cu alte trupe in poze la unele carti, depinde ce iti cadea in revista. Sti ce am observat, ca toata lumea e imbracata:))) mai ales fetele, probabil ca daca s-ar mai face in ziua de azi niste carti in genul acesta:))) vor fi ceva in genul mini playboy cards:)).

  4. Nu am avut carti de genul acesta, cand voi le cumparati de la revista, eu rasfoiam abecedarul🙂
    Cat despre “fleacuri” pe care le gasesti in timp ca faci curatenie, pe mine intotdeauna ma emotioneaza, imi aduc aminte de clipe din trecut si privesc cu nostalgie acele momente, chiar daca imi place sa traiesc in prezent.

  5. Am colectionat si eu aceste carti. Oriunce ma duceam le caram dupa mine, dar nu numai eu, ci toti prietenii.

  6. Wow tin minte ca si eu faceam asta dar nu prea stiu unde am pus cartile respective:)) oricum felicitari ca le-ai pastrat e inca o farama a copilariei noastre, care a fost cea mai frumoasa experienta din lume din punctul meu de vedere:)!

  7. Nu am cartile , cred ca nici nu stiam de revista Bravo pe atunci , insa am o multime de amintiri din copilarie care imi produc mereu o stare de dor de acele vremuri . Mi se pare trist ca peste cativa ani copii din ziua de azi nu vor avea astfel de amintiri.

Leave a Reply

