Melodia zilei #168

Sometimes I feel like throwing my hands up in the air/I know I can count on you/Sometimes I feel like saying “Lord I just don’t care!”/But you’ve got the love I need to see me through.

Nu stiu cati dintre voi au mai auzit pana acum de Florance+The Machine,dar in state tipa asta face senzatie.Din punctul meu de vedere,momentul cand a devenit cunoscuta pe plan international a fost cand a lansat piesa “Dog days are over”(una dintre preferatele mele),iar cand a lansat “You`ve got the love”(melodia de fata) ,cariera ei a explodat.Melodia mi se pare superba,chiar daca stilul este putin prafuit,este exact cum imi place-ceva special.

-G

16 thoughts on “Melodia zilei #168

    • Damn, mie trupa mi se pare geniala, si la fel si Florence desi e putin ciudatica si se spune despre ea ca sta mai tot tipul beata si isi scrie cele mai bune cantece cand e sub influenta alcoolului. Ma rog, fiecare cu motivele lui. Pacat ca e o cantareata buna.
      Si melodia e super.

      • omul cand bea se pare ca e cat se poate de sincer, bine asta in cazul in care doar se sprituieste, insa daca ia mai multe pahare devine violent si clar discutam despre un alt timp de om, insa in cazul ei se poate sa traga putin la masea sa prinda curaj si sa-i vina inspriratie:)) bravo ei:)) ce simplu creeaza, eu nu pun alcool pe gura, decat in situatii exceptionale(nunta, revelion etc mai mult pentru a ciocni paharul si a-mi umezi buzele) un pic de vin demisesc neacidulat, fiindca eu am renuntat la orice tip de bautura acidulata in urma cu 6 ani si e super bine pt organismul meu! daca as bea cred ca nu as mai compune cred ca m-as culca direct:)) la ce experienta zero am eu cu alcoolul!

      • Atunci cand bei nu-ti pasa de parerea celorlalti si ai mai mult curaj sa scrii despre ce iti place tie.

  1. sa sti ca imi place mult melodia si o stiam, imi place tema cu luna, soareetc folosutain videoclipuri, iar acest videoclip nu faceo abatere, tipa sta pe luna, imi aduc aminte de cineva din randul artistilor nostri romani care a copiat un pic treaba cu luna, dar asta e…nicio idee nu e perfectoriginala, toatese inspria de undeva

  2. nu am auzit de ea , asta imi place la blogul asta , inafara de postarile despre carti ne aratati si vedete pe care eu una nu le cunosteam😀 acum ascult melodia😀

    • exact mereu mi-a placut un blog despre carti care mai are si altceva gen filme muzica pt ca e bine sa cunosti din cat mai multe domenii

  3. Am mai auzit de ea , dar nu m-am obosit sa o ascult , insa acum imi dau seama ca are o voce superba.

Leave a Reply

