Factions

  • “Cei care considerau ca agresivitatea este de vina au alcatuit Prietenia” ( cei pasnici )
  • “Cei care invinuiau ignoranta au devenit Eruditi” ( cei inteligenti )
  • “Cei care dadeau vina pe duplicitate au creat Candoarea” ( cei sinceri )
  • “Cei care invinuiau egoismul au nascut Abnegatia” ( cei altruisti )
  • “Cei care acuzau lasitatea au devenit Neinfricati” ( cei curajosi )

Daca sunteti cititori mai vechi ai blogului stiti ca am mai pus intrebarea asta si anul trecut prin decembrie.De ce o fac din nou?Pentru ca unii dintre noi ne-am maturizat,ne-am schimbat perceptiile despre viata in general,iar altii(majoritatea) sunt noi pe aici si vreau sa aflu si parerile lor.

Avand in vedere toate cele mentionate mai sus,tu ce factiune ai alege?

-G

25 thoughts on “Factions

  1. Candoare.🙂 Am facut si un test chiar, si tot candoare mi-a picat. :)) Sunt balanta ca si zodie si asta mi se potriveste cel mai mult.

  2. daca te influenteaza zodia, eu sunt fecioara, m-am nascut in septmebrie pe 14 cand se incepeau scolile:)),, cred ca pendulez intre trei factiuni nu ma pot hotarai, cea cu inteligenta “Cei care invinuiau ignoranta au devenit Eruditi” ( cei inteligenti ) cealalta cu cei pasnici “Cei care considerau ca agresivitatea este de vina au alcatuit Prietenia” ( cei pasnici ) si cea cu sinceritatea “Cei care dadeau vina pe duplicitate au creat Candoarea” ( cei sinceri ). eu chiar nu mint persoanelela acre tin enorm, insa recunosc ca sunt anumite situatii cu persoane straine care poate ca nu imi sunt dragi, si pe care le mint doar pentru a scapa dintr-o situatie, dar nicidecum de dragul de a minti, fiindca de obicei sunt o persoana sincera, cum s-ar spune mint sa scap:)). In ceea ce priveste firea mea pasnica, sincer nu suport scandalurile si imi place sa aplanez cu vorba buna un conflict, acum insa daca situatia depaseste anumite limite s-ar putea sa ridic si eu tonul:D. Iar inteligenta, cred ca ma caracterizeaza, fiindca de mica mi-a placut sa cunosc cat mai multe despre tot ceeace ma inconjoara, imi placea sa fac teme suplimentare, imi placea sa compun imi placea sa stiu tot timpul mai multe decat altii din toate domeniile, imi placea sa ma duc la cursuri de arta, am experimentat cred ca toate cursurile de arta posibile:)), iar in prezent am destule cunostinte din multe domenii, si nu ma consider deloc o fiinta proasta, dar nici Einstein nu sunt:)), dupa parerea mea, oamenii pot excela intr-un domeniu foarte bine, iar in altul sa fie la pamant, asta pentru ca fiecare dintre noi ne nastem cu anumite talente si competente de la natura!

  3. As vrea sa fac parte din factiunea neinfricatilor, dar nu cred ca m-as multumi cu stilul de viata. La inceput ar fi interesant sa sar din trenuri si sa fac lucruri asemanatoare, insa nu ar fi locul unde mi-as petrece intreaga viata. Oscilez intre Eruditie si Candoare.Cel mai probabil as alege Eruditia, pentru ca vreau mereu sa cunosc ceva nou si sa ajut la dezvoltare.

  4. Mie la acel test mi-a iesit Prietenia, dar mi-ar placea sa fiu la Neinfricati. Mereu mi-as fi dorit sa nu mai imi fie frica de nimic.

  5. Ma vad in Eruditie, incercand sa aflu ceva sau sa scriu o carte de stiinta *ceva in gen*. Acelasi lucru mi l-a aratat si testul de pe facebook.

  6. Am refacut quiz-ul si am intrat la Amity😕 Interesant si se pare ca mi se si potriveste.
    Uneori sunt indecisa si confuza dar destul de comoda! Damn! Sa nu mai spun ca cica sunt mereu in cautarea fericirii in orice lucru marunt. That’s right.

  7. Neanfricatii pentru ca vreau sa fiu curajoasa si sa invat sa-i caftesc pe cei care sunt rai cu mine:o3…:)) mi-ar placea sa fac parte din factiunea lor:D

Leave a Reply

