Percy Jackson

Percy Jackson, un baiat de doisprezece ani, este pe cale sa fie exmatriculat din scoala… din nou. Indiferent cât s-ar stradui, nu poate sa stea departe de probleme.Dar te poti astepta ca el sa stea cuminte si sa priveasca, în timp ce o batausa îl macelareste pe prietenul sau cel mai bun, care pe deasupra mai e si sfrijit? 

Sau sa nu se apere când profesoara lui de pre-algebra se transforma într-un monstru si încearca sa-l omoare? Bineînteles, nimeni nu-l crede pe Percy de incidentul cu monstrul; nici el nu prea crede. Asta pâna ce Minotaurul îl urmareste în tabara de vara.

Dintr-o data, creaturi mitice par sa iasa direct din paginile manualului de Mitologie Greaca a lui Percy.
Baiatul începe sa-si dea seama ca zeii din muntele Olimp traiesc chiar în secolul XXI. si, mai rau, a reusit sa îi supere pe unii din ei: sageata-fulger a lui Zeus a fost furata, iar Percy este primul suspect.

Cartea asta tipa “Cumpara-ma!”.Pur si simplu de aseara nu pot sa mi-o scot din cap,am vazut filmul facut dupa primul volum si a fost super genial(chiar vi-l recomand).Chiar daca am vazut primul film tot as vrea sa citesc seria de carti.Adica,daca exista undeva in lume o poveste despre zei care fac copii cu muritori si dupa aceea pleaca,ca 12 ani mai tarziu fiul lui Poseidon(zeul marii) sa se intoarca in Olimp ca sa se certe cu Hades si Zeus,eu voi fi acolo…citind=)).Consider ca este o aventura unica ce te poarta pe meleaguri necunoscute,astfel reusind sa inveti si multe despre Grecia Antica.

O sa dau in curand comanda pe bookdepository,pana atunci spuneti-mi ce credeti.Mai jos aveti si celalalte 4 volume ale seriei:

percy-jackson

 

-G

26 thoughts on “Percy Jackson

  1. Cartea asta, de fapt, tipa “TE OMOR DACA NU MA CUMPERI!”. Suna extrem de bine si mai are si o coperta superba. Abia astept sa aflu parerea ta. Oricum eu nu am nici o sansa sa mi-o iau.:))

  2. Pe BookDepo ma enerveaza chestia cu banii – trebuie sa ai cont in banca si tot asa. Ai mei nu prea au incredere in asa ceva si, desi am un cont pentru alocatie, parca sunt putin sceptica. Oricum asteptam parerile despre carte, e genul de high-fantasy care mereu ma duce cu gandul la HP. Dar, cum spuneam, e de middle-grade, personajul are 12 ani.

    • Harry Potter avea 11 ani la inceputul primei carti…si cu totii stim ca nu incape indoiala ca atunci cand vine vorba de HP este o carte pentru absolut toate varstele.Am primit recomandari in legatura cu Percy Jackson de la persoane mai mari ca mine si eu chiar am mari asteptari.
      De pe bookdepo intradevar nu poti comanda decat daca ai card,dar preturile cartiilor sunt mai mici ca in Romania +plus ca transportul e gratis!

  3. am vazut un film cu percy jackson, chiar cel facut dupa prima carte… mi-a placut foarte mult; sincer nu stiam de carti

    • Eu iti dau un sfat mereu cand vezi un film dragut sa dai search pe google si sa cauti in baza carei carti a fost creat fiindca tot ce e bun de obicei se vinde si are la baza un roman care daca pana atunci nu se facuse cunoscut atunci incepe sa se vanda pe banda rulanta

  4. cartile m-au atras instant si cred ca e o serie care s-ar vinde foarte bine la noi. o astept si eu zic sa ti-o iei pentru ca stiu ca ar fi in genul tau

  5. Ce serie lunga si eu nici nu stiam de ea, si eu ma dau in vant dupa cele de aventura in acest gen, imi plac copertile, iar subiectul e fantastic, chiar ca incepe sa imi placa si mie, cred ca mi-ai dat idee si o sa ma uit la film, eu nici nu stiam de el, dar acum stiu ce film trebuie must see:-)

Leave a Reply

