Our Heroes

  Personaje fictive care devin idealurile noastre,devin surse de inspiratie,sau chiar modele de urmat.Asta reprezinta pentru noi unele personaje din carti,cel putin pentru mine.Nu e asa ca uneori intr-o situatie dificila va mai ganditi “Ce ar face Katniss?” sau “Ce ar face Harry?”.Acestea sunt cele mai controversate si cele mai celebre personaje din carti care au ajuns pe marile ecrane din zilele noastre.

  Cine te inspira pe tine ca cititor,cine reprezinta un model demn de urmat?

-G

 

26 thoughts on “Our Heroes

  1. Katniss mi-a placut inca de la inceput, de la primele randuri din Jocurile Foamei. Atat de determinata, cu un spirit de sacrificiu pe care nu stiu daca il intalnim la cineva in ziua de azi si, cel mai important, luptatoare pana la epuizare. Clary iarasi mi s-a parut o protagonista foarte puternica si demna dar nu cred ca o poate intrece cineva pe Katniss.
    HP, PJ si Divergent nu am citit inca, deci nu ma pot pronunta.
    Cat despre Lena din Beautiful Creatures mi s-a parut mai de graba, destul de slaba si vulnerabila.

    • Sunt de acord cu tine- Katniss este luptatoare si neinfricata, dar parca prea idealizata. Nu cred ca exista multe persoane care ar sacrifica totul pentru ceilalti. Sa nu ma intelegeti gresit , ador cartile doar ca uneori ma asteptam la o greseala din partea lui Katniss pentru a imi demonstra ca pana la urma nu e decat o fata care incearca sa se lupte cu sistemul

  2. sincer ma cam deranjeaza ca actritele sunt asa frumoase, mai ales tris din divergent. autorii surprind acolo o fata normal nu miss america cu defecte iar in rol gasesti numai top modele

    • Da Bianca şi eu sunt de acord cu tine, dar sunt actriţe, care dau bine pe sticlă şi în realitate nu mai arată aşa bine plus că în ziua de azi dacă ai un machiaj profi oricine poate semăna cu un top model:)

    • Cei care aleg personajele pentru film se gandesc ca daca actorii arata bine filmul va fi mult mai cautat si uneori chiar asa se intampla.

  3. Tris din Divergent cu siguranţă. Determinarea ei de a scăpa de erudiţie definitiv şi a le demonstra neînfricaţilor că e una de a lor ma cucerit pur şi simplu! A fost dragoste de caracter<3 ce ciudat a sunat asta:))

  4. Grace (Lupii din Mercy Falls)
    Pur si simplu o ador pe fata asta.E inteligenta , adora sa citeasca si e in stare sa ia decizii bune chiar si in situatii extreme.

  5. Rose din Academia Vampirilor. Nu e o fata perfecta, care face doar lucruri perfecte. Actioneaza impulsiv, face greseli, dar are o determinare de apreciat. Pe parcursul seriei o vedem cum evolueaza si creste

    • Rose e adesea comparata cu Dru din Altfel de ingeri. Sincer, mie Dru mi se pare mult mai puternica decat Rose.
      Rose se lupta cu strigoii, trece peste multe situatii urate, ce-i drept, dar eu am ramas setata pe Dru. Ea e mult mai serioasa, focusata si parca ceva mai inteligenta.

      • … nu sunt de acord. Am citit doar primul volum din Altfel de Ingeri si da, Dru e puternica dar tot Rose mi se pare mai plina de farmec

      • Din pacate nu am avut ocazia sa citesc Altfel de ingeri. Sper sa o citesc cat mai curand, am auzit lucruri bune despre ea

  6. Imi place uneori sa imbin viata de zi cu zi cu personajele fictive, iar cand sunt pusa intr/o situatie duificila ma gandesc ce ar face un personaj sau altul. Cred ca ma reprezinta, intr-un fel sau altul, Hermione din HP *da, da! am terminat primul volum* sau poate Aria, chia Emily din Micutele Mincinoase.

    • Si mie imi place hermonie di. Harry potter, dar sa sti ca eu ma identific cateodata si cu personaje masculine, gen harry potter de exemplu:-)🙂🙂

  7. Din pacate nu m-am gandit niciodata sa am un model de viata de urmat din randul personajelor, pentru ca de obicei personajele doar ma inspira si ma identific cu ele dar actionez conform propriilor mele prejudecati la momentul respectiv

Leave a Reply

