Ce se mai intampla la editura Epica?

Ve-am mai prezentat cam acum o luna cartea aceasta , insa acum cateva zile am aflat ca va fi publicata de editura Epica. Super , nu ? 

De autoarea acestei carti , Jennifer L. Armentrout , poate ati mai auzit , fiind autoarea a 2 serii , “Lux” si “Covenant” , dar si a cartii “Cursed”.

Cred ca urmatoarea carte care va aparea la Epica , va fi “Destine la Limita” de Katie McGarry ( “Pushing the Limits” ) , si abia dupa aceea va aparea “Wait for you”.

Avand in vedere ca aceasta editura a luat nastere prin luna decembrie , au evoluat destul de bine , chiar foarte bine , avand deja publicate 4 carti .

Zece lucruri pe care le-am facut…Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedereE ușor să te iubescAnna și sărutul franțuzesc

Credeti ca Epica ne va surprinde in continuare?

-A

27 thoughts on “Ce se mai intampla la editura Epica?

  1. Geniala editura cu genial portofoliu. Pana acum am cumparat toate cartile pe care le-au scos si nu am decat cuvinte de lauda pentru ei. Cu toate astea, nu m-as fi asteptat sa aleaga o carte care a fost lansata asa de curand in SUA. Bafta lor.

      • Pai, editura s-a axat pe un anumit gen de literatura – contemporary. Au zis ca exista slabe sanse sa includa din cand in cand si ceva paranormal sau in genul, dar nu prea curand. Si pana la urma ne trebuia o editura care sa publice segmentul asta de carti. Mie imi pace foarte mult.

      • Sinceră să fiu Bianca şi mie mi-ar plăcea să publice şi alt gen de cărţi având în vedere că editura LEDA începe nu ştiu câte serii, pe care cu greu le duce la bun sfârşit, ne-ar mai trebui o editură care să se axeze doar pe genul fantasy, dar genul ales de EPICA este bine venit mai ales că vampirii, demonii, zânele ş.a ne invadaseră!

      • Cred ca doamna Anca alege sa fac loc editurii in inimile noastre prin carti de dragoste. Cred, totusi, cu sau fara titluri de alt gen ca nu ne va dezamagi.

  2. Consider că este foarte greu să pui pe picioare o editură dar Anca, cea care a înfiinţat această editură a făcut o treabă minunată. Sunt sigură că ne vor surprinde în continuare cu titluri din ce în ce mai bine cotatate atât de noi cât şi de cei din SUA:).

    • Sunt de acord cu tine. Mi se pare aproape imposibil sa patrunzi pe aceasta piata, dar editura Epica publica numai carti bune si cred ca va deveni un concurent important pentru celelalte edituri

  3. Doamne, ador editura Epica!
    cartile deja publicate sunt dementiale, nici nu vreau sa ma gandesc la cele care vor aparea in viitor
    stiu de pe acum ca vor fi grozave

    • Si eu ma gandesc la fel, cred ca au facut o groaza de vanzari cu aceste carti, sigur se bat pe titluri cu leda careia ii fac concurenta

  4. Am citit Pushing the limits in engleza. Aveam asteptari mai mari de la ea, mai ales ca am auzit atatea lucruri bune.

  5. O sa imi cumpar si eu zece lucruri pe care le-am facut si e usor sa te iubesc, imi plac, dar de abea astept sa scoata destine la limita, imi place coperta, subiectul, titlul, absolut tot

  6. Mie imi place foarte mult editura asta.Scoate niste carti super.Din ce ai prezentat tu,am doar “E usor sa te iubesc” pe care o s-o citesc curand.😀

Leave a Reply

