Aspectul potrivit

Stiti ca avem prostul obicei sa schimbam incontinuu aspectul blogului pentru ca niciodata nu ni se pare ca este cel potrivit.Intr-un final ne-am decis asupra temei,asupra antetului,dar inca nu stim ce sa facem cu fundalul,asa ca va lasam pe voi sa alegeti!

capture-20130406-125029

capture-20130406-124243

Care credeti ca este cel mai potrivit?Cel portocaliu simplu sau cel care are textura de lemn in mai multe culori?Astept pareriile voastre.

Suntem dispusi sa auzim si noi sugestii din partea voastra privind orice altceva ce are legatura cu aspectul blogului.

-G

38 thoughts on “Aspectul potrivit

  1. Imi place mai mult cel portocaliu simplu daca e de ales intre cele doua. Insa, imi amintesc ca aspectul a avut odata un aspect cu tente spre albastru care mi-a placut.
    P.S: Gandul meu tot la cel initial, negru a ramas, dar trebuie schimbari.

    • Exact, e primitor de parca am intra in acest blogulet intr-o casuta numai din lemn,senzatie pe care o ador, acum 2 saptamani am fost la predeal 3 zile la cabana fulg de nea care este un hotel rustic, totul din lemn, si tavanul:-)🙂🙂 si restaurantul si totul, iar noul vostru aspect ales imi aminteste de mini vacanta unde am fost doar cu iubitul meu si a fost grozav, asa ca o sa va vizitez si mai des blogul:-)

  2. Imi cer scuze ca imi exprim parerea atat de tarziu, desi recunosc ca am citit postarea cand ati trimis-o insa eu nu am vacanta ca voi, sunt cu temele facultatii pana in gat:-)🙂🙂 si asa maine la 8 am trezirea si deja e 1🙂. Dar daca nu prea am cand sa comentez ma sacrific noaptea, treaba e ca aspectul pe care l-ati ales este cel pe care l-as fi ales si eu, e frumos, sa il mentineti o perioada lunga

Leave a Reply

