Cititorul lunii #1

Pentru ca azi am strans 200 de Followers ne-am decis sa deschidem o noua rubrica numita “Cititorul lunii”.In fiecare luna va puteti inscrie la acest concurs de comentarii,care impune urmatoarele reguli:

1.Lasa un comentariu cu numele si adresa de mail

2.Urmareste blogul prin mail

3.Se vor lua in considerare cate 2 comentarii pe postare din perioada 5 aprilie-5 mai

4.Daca exista mai multi concurenti cu numar maxim (sau acelasi numar de comenatarii) pe primul loc se va face o departajare

5.Comentariile trebuie sa aiba un continut,nu ceva de genul:”Frumos” sau “Imi place”

6.Spune tot ce trebuie intr-un singur comentariu,celalalt il poti da ca raspuns pentru un alt comentariu al unui alt participant

Ca premiu va puteti comanda orice carte de pe site-ul elefant.ro,dar pretul sa nu depaseasca mai mult de 40-45 de lei maxim(discutam atunci).

Deci cine se inscrie?

Ce credeti de premiu?

Succes!

 

 

29 thoughts on “Cititorul lunii #1

  1. Marinescu Simona
    simonik_simo13@yahoo.com
    Premiul mi-se pare foarte consistent mulţumim. Sinceră să fiu când mă înscriu într-un asemenea concurs nu prea am timp să îl duc la bun sfârşit, dar pe acesta chiar am de gând să-l duc la bun sfârşit (sper!):))

  2. Totusi am nevoie de niste lamuriri. Fii, te rog, amabila cu mine si suporta-ma un pic.
    Adresa de e-mail trebuie completata in fiecare comentariu?
    Pentru oricare postare citita trebuiesc lasate cate doua comentarii? Adica ideea este sa nu ma limitez doar la comentarea unei singure postari, nu?

    Multumesc

    • deci adresa de mail nu trebuie lasata decat la postarea asta.Tu trebuie sa comentezi toate articolele din perioada specificata mai sus si ca sa ai punctaj maxim trebuie sa fie cate 2 pe post,dar daca nu vrei sa ai punctaj maxim poti sa dai si un singur comentariu,sau sa treci peste unele postari care nu-ti plac.sper ca ai inteles:X

Leave a Reply

