Interviu cu Samantha Grady

pizap.com10.8373999223113061365002618875

“Risk” nu este o carte foarte cunoscuta la noi… dar eu am vazut-o acum cateva zile pe GoodReads si mi s-a parut interesanta. Imediat am luat legatura cu autoarea cartii si a fost de acord sa imi raspunda la cateva intrebari.

1. Poti sa ne spui ceva despre tine?

Numele meu este Samantha Grady si am 23 de ani. Sunt logodita cu iubirea vietii mele (pe care l-am intalnit cand aveam doar 8 ani ). M-am nascut in America , dar traiesc in Anglia cu logodnicul meu si cu fetita noastra , Roxy , care are numai 5 luni.

2. Ti-ai dorit intotdeauna sa devii o scriitoare?

Nu , la inceput am mers la Facultatea de film si productie TV, dar in timpul pe care l-am petrecut la universitate mi-am dat seama de dragostea mea pentru scris. Am inceput cu scenarii de film , iar apoi amtrecut la romane.

3. Ce te-a inspirat sa scrii “Risk”?

Asumarea riscurilor este ceea ce multi dintre noi facem in fiecare zi si uneori cand ne asumam acele riscuri , nu ne gandim la ce se va intampla. Aceste riscuri pe care oamenii si le asuma in fiecare zi , m-au inspirat sa scriu aceasta carte.

4.Ai o rutina de scris?

Da, imi place sa cred ca am.Cineva cu o rutina adevarata , probabil se uita la a mea , merge mai departe si spune “Ce este asta?” Dar incep fiecare carte cu o idee , ideile se transforma in schite , iar dupa aceea incep sa scriu cate un capitol in fiecare zi , pana cand se face cartea.

5. Ce gen de muzica iti place sa asculti?

Ascult orice , dar pe moment , cantaretul meu favorit este Ron Pope

6.Care este autorul sau cartea ta favorita?

Autoarea mea preferata este Kristen Ashley, iar cartea mea preferata este una dintre primele carti pe care le-am citit si anume “The Lovely Bones” de Alice Sebold.

7. Descrie o zi obisnuita din viata ta.

Intr-o zi obisnuita din viata mea am grija de fiica mea , Roxy, si de logodnicul meu , Lyndon , iar apoi scriu. Dupa ce termin ce am de facut , citesc o carte  in timp ce beau o ceasca de ceai.

Thank you , Samantha!

Deci , ce credeti ?

-A

Leave a Reply

