True Blood : Sezonul 6

Fanii serialului True Blood cred ca sunt extrem de fericiti deoarece a aparut teaser-ul celui de-al 6-lea sezon. Eu nu am urmarit serialul si nici nu cred ca o sa ma uit la el foarte curand pentru ca vreau sa citesc cartile inainte. Cand le voi termina , ma voi uita si asta numai datorita lui Eric , care by the way este foarte chipes😛

Unii spun ca sezonul 6 nu va mai avea tot 12 episoade ca celelalte ci 10 , dar nu este nimic sigur. Daca sunteti curiosi , mai jos aveti teaser-ul.

Sursa : Urban. ro

Voi urmariti serialul? Va place?

-A

3 thoughts on “True Blood : Sezonul 6

  1. Iubesc serialul si mi-au placut si cartile pe care le-am citit pana acum🙂 Mai am putin si termin sezonul 5 si de abia astept sa apara si sezonul 6🙂

Leave a Reply

