The Host

 

Sambata am fost cu prietenele mele sa vedem filmul ” Gazda”. Sincer , eu mi-am pus toate sperantele in filmul acesta pentru ca din punctul meu de vedere cartea a fost extrem de plictisitoare… cred ca cea mai plicitisitoare ever. Totusi imi este greu sa spun asta despre o carte , mai ales ca este scrisa de Stephanie Meyer…wow! Nu a fost foarte reusita , desi daca stau si o analizez mai bine a avut o actiune extrem de complexa cu niste personaje conturate destul de bine. Mie mi-a luat cam vreo 100 de pagini ca sa imi dau seama  ce se intampla defapt si abia catre sfarsitul cartii , actiunea a reusit sa imi atraga atentia pentru ca pana atunci , m-a chinuit rau , foarte rau… 

Ei bine , filmul a fost un adevarat soc pentru mine. De ce? Mi-a placut foarte mult, chiar mai mult decat ma asteptam. In mare parte filmul a urmarit firul narativ al cartii si asta mi-a placut .Cred ca personajul meu favorit este Jamie , fratele lui Melanie. Mi-a placut de el si in carte , dar si in film. Chiar daca nu a aparut in film de foarte multe ori a avut un rol destul de important. Cat despre actrita care o interpreteaza pe Melanie.. nu mi-a placut. Poate si datorita faptului ca are o varsta destul de frageda , iar eu ma asteptam la o Melanie cu o altfel de atitudine. Iar actorul care l-a interpretat pe  Jared… eh , el a fost la nivelul asteptarilor mele , dar ( exista totusi un dar =)) ) parca a fost prea frumos pentru Jared descris in carte. Mie mi-ar fi placut ca actorul care a jucat rolul lui Jared sa fie Ian dar e bine si asa. 

Daca nu ati vazut pana acum filmul , eu zic sa ii acordati o sansa deoarece este un film destul de bun , iar catre sfarsit este putin sau putin mai mult decat  emotionant . Desi nu am plans la sfarsit , am simtit ceva in mine , dar se pare ca nu a avut un impact atat de puternic asupra mea , incat sa imi curga lacrimile :D 

Ati citit cartea? Ati vazut filmul ? Cum vi s-au parut?

-A

5 thoughts on “The Host

  1. Cartea nu am citit-o,dar strang bani ca sa o cumpar pentru ca singurul pret la care o pot gasi in Cora este de 50 de lei,asa ca am ceva de strans,si planuiesc sa merg sa vad filmul saptamana asta.Deobicei eu ma uit la filme dupa ce citesc cartile dupa care sunt facute,dar e bine daca incerc si invers.

  2. Mie mi-a placut cartea foarte mult, chiar am plans la sfarsit :))) Nu am apucat sa merg la film, dar imi doresc sa il vad neaparat.

Leave a Reply

