Distributie Divergent

   Lucrurile au inceput sa se puna in miscare in ceea ce priveste productia filmului “Divergent”,film bazat pe seria de carti cu acelasi nume scrisa de Veronica Roth.Sa vorbim putin despre cast:

Tris-Mi se pare umpic cam prea frumoasa pentru cum este descrisa in carte,dar este o actrita buna si cred ca va face o treaba ok.

Four-In niciun caz cum mi-l imaginam pe Four,dar totusi cred ca va fi ok.

Caleb-Este super ok,este exact cum mi-l imaginam:inocent si foarte normal.

Tori-Sincer imi este indiferent,nu mi-a placut personajul asta.

Christina-Este perfecta.Chiar mi-a placut personajul asta si tipa este descrierea perfecta a Christinei.

Eric-Mi se pare asa cum il descrie,deci este bine.

S-a mai confirmat si prezenta lui Kate Winslet in film,dar inca nu stim ce personaj va interpreta.Mi se pare super ca au reusit sa atraga o actrita atat de cunoscuta.Per total mi se pare ca pana acum,producatorii fac o treaba buna.

-G

3 thoughts on “Distributie Divergent

  1. Mi-a placut de Theo inca de cand l-am vazut in “Underworld: Awakening” si ma bucur ca el il joaca pe Four🙂 Poate mi-l imaginam un pic altfel, dar sunt sigura ca Theo va juca bine🙂 Tris si mie mi se pare mai frumoasa decat e descrisa in carte, dar e OK. Restul personajelor sunt OK🙂 Vedem cum o sa fie filmul🙂

Leave a Reply

