Ce se mai intampla? #3

Precomanda “Dezvaluiri de Sucub”

 

Cartea are 352 de pagini, formatul 13 x 20 cm, ediţia este cartonată, iar preţul de listă 44,90 RON. La precomandă, veţi beneficia de 25% reducere şi transport gratuit.

Lupta celor noua, volumul 3 din Mostenirile Lorien de Pittacus Lore in curand la Nemira!

Pana in ziua in care l-am intalnit pe John Smith , Numarul Patru , am fost pe cont propriu , fugind , ascunzandu-ma si luptandu-ma pentru a ramane in viata. Impreuna suntem mult mai puternici. Dar nu a durat mult pana am fost separati pentru a-i gasi pe ceilalti… M-am dus in Spania pentru a-l cauta pe Sapte si am gasit mai mult decata atat , si anume , al zecelea membru al Garzii care a scapat cu viata de pe Lorien. Ella este mai tanara decat restul dintre noi , insa este curajoasa . Acum ii cautam pe ceilalti – inclusiv pe John. Dar asa sunt ei. L-au prins pe Numarul Unu in Malaysia . Pe Numarul Doi in Anglia. Si pe Numarul Trei in Kenya . Pe mine m-au prins in New York . Eu sunt Numarul Sase. Ei vor sa termine ce au inceput. Insa trebuie mai intai sa treaca de noi.

Primele doua volume :

-A

 

 

One thought on “Ce se mai intampla? #3

Leave a Reply

