Meciul

Toata lumea este isterizata in legatura cu meciul.Pe oriunde te duci vezi o groaza de suportari care tipa si canta imnul Stelei(cel putin asa e prin Bucuresti).Am trecut mai devreme pe langa National Arena si era nebunie.

Eu nu sunt mare microbist,dar ma mai uit cateodata,Trebuie sa recunosc ca este destul de distractiv uneori,mai ales ca acum cateva secunde au dat gol cei de la Steaua.

Nu stiu ce sens are sa va intreb,avand in vedere ca majoritatea sunteti fete,dar…va place fotbalul?

-G

6 thoughts on “Meciul

  1. Cand eram mica eram innebunita dupa fotbal si echipa mea preferata era Steaua. Jucam si pe afara fotbal cu ceilalti copii, chiar daca nu il prea intelegeam eu. Imi placea sa ma joc🙂 Acum pe bune daca nu am incercat sa il inteleg si ma joc cateodata si la fifa (pierd mai tot timpul), dar nu se prinde de mine. Pot sa ma uit la meciuri, dar habar am ce fac aia acolo, tot ce stiu e ca alearga dupa o minge si atunci cand dau gol se crizeaza toata lumea🙂 Sper sa castige Steaua, totusi, a fost echipa mea de suflet odata🙂

  2. La mine cele mai apropiate persoane sunt pasionate de fotbal. Cu toate astea eu nu sunt cu acest sport! Nu mă atrage pur și simplu. Oricum, sper să câștige steaua… ar fi ceva!

  3. oficial imi place fotbalul, evident nu il traiesc la aceasi intensitate cu voi baietii dar asta e alta poveste…cred ca doar meciurile de tenis ..dar a cu siguranta nu sunt o suporterita aechipei steaua , singura echipa din bucuresti pecare am iubit-o inca de mica a fost Dinamo..chiar daa , dupa ce am mai crescut putintel mai mult am ales sa tin cu echipa mea si anume Poli tm, care am inteles ca nu mai exista ..in legatura cu meciurile ..a da zilnic imi aud scumpii colegi vorbind despre ele, la un moment dat aveam impresia ca traiesc prin ele …acum am invatat sa-i ignor putintel, putintel mai mult ca dah :)) nu sunt o fanatica dar urmaresc meciurile…nu toate ;))

Leave a Reply

