Melodia zilei #152

Puttin’ my defences up /  ‘Cause I don’t wanna fall in love / If I ever did that / I think I’d have a heart attak

Cam asta spune Demi Lovato in ultimul ei single lansat acum cateva zile. Nu spun ca piesa este mai buna decat Skyscraper sau Give your heart a break , dar este destul de frumoasa. Mie chiar imi place foarte mult.Ce e drept , Demi ne cam surprinde in ultimul timp , intr-un mod frumos🙂 Astept sa vad cum arata videoclipul acestei melodii.

Voi ce parere aveti?

-A

2 thoughts on “Melodia zilei #152

Leave a Reply

