Silence

In acest moment sunt de-a dreptul irascibila. Motivul? De cand am venit de la scoala vecinul isi gaureste peretii si deja m-am saturat de zgomotul ala. Pe bune? E ora 8 , lumea nu este nevoita sa asculte simfonia acelei bormasini sau cum se numeste=)) Prin urmare , am nevoie de liniste , linisteee.

Acum stiu ca este o intrebare ciudata, dar ce inseamna linistea pentru voi?😀

-A

One thought on “Silence

  1. Liniște.Liniștea e cântecul cărților ce-ți inundă gândirea.
    Ok . :)) Nu știu de ce sună atât de ilogic dar eu înțeleg și-mi asum fiecare cuvânt scris .
    Citește o carte dar…trebuie să fie neapărat foarte captivantă sau citește o carte și ascultă muzică, nu melodia preferată pentru că o vei fredona, o melodie potrivită pentru tema cărții .

Leave a Reply

