Dexter de Jeff Lindsay

Darkly Dreaming Dexter (Dexter, #1)

Fa cunostinta cu Dexter,un lup politicos intr-o turma de oi.Este chipes si sarmant,dar niste intamplari din trecut,il fac sa traiasca viata dupa alte reguli fata de restul lumii.Este un criminal in serie care are o regula de aur,ce-l face foarte agreabil:Omoara doar oamenii rai.

Dar in timpul zilei,Dexter face parte din departamentul de criminalistica din politia din Miami,job ce-l pune intr-o pozitie perfecta pentru a-si identifica victimele.Dar atunci cand o serie de crime misterioase,care seamana foarte bine cu modul lui Dexter de a macelari oameni,acesta nu stie daca sa se simta flatat sau poate chiar speriat-de el insasi,sau de prietenul sau misterios.

“Darkly Dreaming Dexter” este primul volum dintr-o serie de 7,care sta la baza celebrului serial cu acelasi nume:”Dexter”.Chiar vreau sa citesc cartile pentru ca ma uit la serial de cateva saptamani si este genial.Pe bune,daca sunteti in cautarea a ceva nou,”Dexter” este exact ceea ce va trebuie,pentru ca este super misterios si interesant(si are doar 12 episoade pe sezon).

Ce credeti?

-G

8 thoughts on “Dexter de Jeff Lindsay

  1. Acum vreo doi ani ma uitam cu tata la Dexter🙂 Prea tare serialul, dar nu stiu, mi-a cam pierit pofta pe parcursul anilor.
    Cartea arata bine, mi-ar placea sa o citesc. Dar la fel vreau si Supernatural, doar ca nu am avut ocazia sa o fac….

  2. Este genial serialul. Am vazut toate sezoanele si astept si sezonul urmator.😛 Dexter e serialul meu preferat si mi se pare foarte foarte foarte bun.

Leave a Reply

