Grammy 2013 Red Carpet

In acest articol vom vorbi putin despre ce s-a intamplat anul acesta la premiile Grammy.Decernarea a avut loc acum aproape o saptamana,dar din cauza ca nu am avut net nu ma putut vorbi despre asta.E bine daca vorbim si acum putin nu?

Ei bine,Gotye si Kimbra au castigat o groaza de premii cu a lor “Somebody that I used to know”,Mumford&Sons au luat Album of The Year,Rihanna nu a plecat cu mana goala si nici Taylor Swift.Din pacate anul acesta nu am avut parte de Lady Gaga care sa socheze cu o tinuta extravaganta si nici de Nicki Minaj care sa mai vina imbracata in calugarita sau preoteasa sau mai stiu eu ce=)).De fapt,anul acesta cei de la Grammy au rugat pe toata lumea sa fie imbracata la 4 ace,sa nu vedem nici un pic de fund sau de sani=)).Si vedetele s-au conformat.Sa vedem ce s-a intamplat pe covorul rosu.

Tot ce pot sa zic este Wow!Cu siguranta Rihanna a fost preferata mea.Nu pot sa-mi aduc aminte cand am mai vazut asa o prezenta placuta=))Parca nu pot sa-mi iau ochii de la ea.Pe bune ca a inchis gura tuturor si din punct de vedere al tinutei cat si a interpretarii live a piesei “Stay”.

De Taylor ce sa zic?Mereu e impecabila pe covorul rosu.American Sweetheart devine din ce in ce mai frumoasa pe zi ce trece.Dar totusi trebuie sa recunoastem ca nu este cea mai buna aparitie a ei pe covorul rosu,dar tot este uimitoare.

Se pare ca domnisoara Katy Perry s-a decis sa nu ia foarte in serios atentionarea organizatorilor Grammy si a venit cu un decolteu cat Casa Poporului=)).Dar nu-i asa ca tot arata superb?

Stiu ca Beyonce este uimitoare,arata fenomenal( mai ales ca abia a nascut),dar tinuta ei nu spune Grammy.Este super si toate chestiile bla bla,dar eu zic ca putea sa aleaga ceva care sa o faca mai mult sa arata ca o vedeta cu o colectie de minim 10 premii Grammy acasa=)).

Asa cum spune si cea mai noua melodie a lui Justin este “suit and tie”(except the tie)=)).Nu puteam sa nu vorbim si despre el care a cucerit intregul eveniment cu interpretarea lui live,dar si cu aparitia pe covorul rosu.

Ce credeti despre premiile Grammy de anul asta?Cine a fost preferatul tau?

-G

 

2 thoughts on “Grammy 2013 Red Carpet

  1. Gotye a fost preferatul meuu, toata vara i-am ascultat melodia somebody that i used to know, superbaaaa! merita! pe el am mizat de la inceput ca va castiga o groaza de premii! Beyonce are cea mai frumoasa tinuta, imi place mult de tot! parca face campanie la nivea black and white, si tinand cont ca a nascut si tot superba e….

Leave a Reply

