Melodia zilei #146

Nu mi-o luati in nume de rau , nu sariti cu gura pe mine pentru ca eu nu am nimica cu tipul asta , doar ca nu imi place vocea lui😀 Asa suna foarte bine vocea dupa ce este lucrata pe calculator , dar life canta ca un magar😀 Daca nu lansa melodia lui ” Baby ” nu cred ca lumea stia de existenta lui , dar atunci a fost doar un copil , era nevinovat=)) , dar au inceput scandalurile in care era implicat, uuu =)) Inca imi amintesc cat de innebunita eram dupa melodia “Baby” , dar acum neah.. nu imi mai place. Ultima lui melodia care habar n-am cum se numeste nu imi place deloc, dar deloc! Saracul , sufera dupa Selena=)) 

Gata l-am insultat destul🙂 Ei bine… el are o melodie care chiar este draguta si are niste versuri frumoase.

Voi ce ziceti de melodie?

-A

 

 

6 thoughts on “Melodia zilei #146

  1. Mie indiferanta melodia asta. Baby, nu mi-a placut de la inceput.
    Cat despre ultima lui melodie, cred ca e Boyfriend, daca nu a lansat alta. Pot sa iti zic ca boyfriend nu reprezinta suferinta pentru Selena, atunci inca erau impreuna. Totusi, cred ca a mai lansat ceva, stii tu? Nu sunt mare fana, dar nici nu il urasc. Sunt, insa, anti celor care sunt anti Justin.
    Deci, eu sunt oarecum indiferanta fata de acest artist, desi uneori cand cineva il jigneste, ii iau apararea ;))

  2. NU pentru JUSTIN piper asta:)), oricum atunci cand a aparut el in viata publica si cadeau fetele ca mustele dupa el, eu eram deja trecuta de perioada aceea :)) nu imi place nici de el nici de vocea lui care este oircum in schimbare, si nici de selena aia cu, care a fost cuplat

Leave a Reply

