Happy Valentine’s Day

Era sa uit ce zi este astazi , dar ajungand la scoala nu avea cum sa nu imi aduc aminte. Anyway , eu va urez un Valentine’s Day fericit si la multi ani celor care au numele Valentin , Valentina , etc…

Pentru mine nu inseamna nimic ziua asta si eu consider ca doua persoane care  se iubesc  nu trebuie  sa aiba o zi speciala in care sa-si exprime sentimentele unul fata de celalalt. Daca il/o iubesti cu adevarat ii spui in fiecare zi TE IUBESC , nu numai cu ocazia acestei sarbatori , care mai e si luata de la americani. 

Deoarece m-am simtit rau , cam toata ziua am fost oarecum indispusa si aratam cam asa : ( dar sa stitit ca sunt om , nu o pisica=)) )

Voi ce ati facut astazi , sau ce veti face ?

-A

 

6 thoughts on “Happy Valentine’s Day

  1. Azi, o zi ca oricare alta ;)) Le-am ignorat cat de cat pe colege si am stat cu cativa prieteni dintr-o alta clasa, ceea ce nu imi e specific, avand in vedere ca de obicei ne petrecem pauzele impreuna, ca o mare familie (colegii din clasa). Insa, baietii nu vroiau sa auda dulcegariile legate de aceasta zi rostite de fete si nici eu nu aveam chef, dar nici sa stau sa vad cum se bat baietii intre ei, asa ca am mers pe hol si m-am intalnit cu unul dintre cei mai buni prieteni si am mers cu el la colegii lui si asa am facut si in urmatoarea pauza si in toate pauzele. A fost o zi buna, avanmd in vedere ca am stat departe de toate chestiile astea legate de ziuaindragostitiilor, chestii superficiale din punctul meu de vedere.

  2. ziua indragostitilor ..frumos pt cei ce o sarbatoresc dar eu nu ma agat de pretexte sa spun Te iubesc deci ;)) …mie imi pare o chestie superficiala dar ma bucur pt cei care o traiesc ;)) e frumos:))

Leave a Reply

