Facts #19

Right?

-A

17 thoughts on “Facts #19

    • nu cred ca este adevarat, este adevarat doar pentru prietenii adevarati, dar pentru mine prietenia adevarata este o notiune inexistenta, stii de ce? dupa ce te frigi cu ciorba suflii si in iaurt:D

      • imi place expresia pe care ai folosit-o, este amuzanta. Si este adevarat, sunt foarte putini oameni care pot face acest lucru.

      • Da, sunt putini. Dezamagirea pe care ti-ar provoca-o o persoana pe care o considerai prieten e un lucru pe care nu il vei uita niciodata, chiar daca vrei sa dai impresia ca acel lucru a ramas in trecut.

  1. din pacate nu mai exista decat foarte rar astfel de prieteni care sa te cunoasca intr-atat de bine incat sa isi dea seama cand ii pacalesti pe cei din jur ascunzandu-ti suferinta! prietenii sunt cam falsi in ziua de azi! te tradeaza repede! eu am o singura prietena pe care o pot numi buna, si care intr-adevar ma cunoaste cand mint ca n-am nimic si eu pe ea, desi ea e la facultate in alt oras si eu in alta oras si ne vedem foarte rar! o data pe luna cred! dar ne citim foarte bine una pe cealalta! o persoana care ma cunoaste foarte bine este si iubitul meu! dar persoana care ma cunoaste cel mai si cel mai bine este ALTER-EGO-UL MEU:), ma uit in oglinda si ma critic si nu pot sa ma mint, cand gandesc ceva sau sufar sau rad:D pe mine nu ma pot mintii niciodata

    • dar cand nu va mai fi colega ta de banca tot asa va mai sti? aia inseamna adevarata prietenie, sa dureze in timp si sa ramana la fel indiferent unde va va purta destinul! iti spun eu ca nu toata lumea stie ce inseamna cu adevarat o prietenie, se folosesc de tine temporar apoi te dau uitarii, mai ales daca ajung sa fie mai ,,tari” ca tine!

      • Am uitat sa mentionez ca este si cea mai buna prietena a mea, dar eram pe jumatate cu gandul in alta parte. Ideea este ca ea stie cine sunt si cum sunt.

  2. Da,este foarte adevarat.Pacata ca sunt prea putini oameni asa.Poate intr-o alta galaxie sa fie mai multi oameni care sa indeplineasca aceasta conditie.

  3. eu consider ca in lumea asta sunt multi prieteni care se prefac,si nu se dovedesc a fi prieteni adevarati,ei doar manipuleaza pe ceilalti si joaca doar un rol pe scena asta a vietii,care de fapt pentru ei e doar un joc…..prietenii adevarati sunt cei care te respecta,te sustin si iti sunt alaturi la bine si la rau.

  4. toti oamenii din ziua de azi au pareri diferite despre aceasta parte din adolescenta noastra”prietenia”,unii o considera barfitoare si tradatoare,altii o considera cel mai frumos lucru petrecut alaturi de anturajul pe care ti-l faci de-a lungul vietii tale si cu care ai sa traiesti o perioada de timp lunga sau scurta langa el.

Leave a Reply

