The Girl in The Wall

The Girl in the Wall

Ziua de nastere a lui Ariel parea sa fie evenimentul sezonului, cu un concert privat al starului rock Hudson Winters pe proprietatea familei ei in coasta de est si toti prietenii de elita a lui Ariel de la scoala. Singura persoana care se teme de petrecere este Sera, fosta prietena a lui Ariel pe care tatal sau o oblige sa mearga. Sera a fost paria scolii inca de cand a tradat-o pe Ariel, iar acum o evita pe aceasta si pe fostii ei prieteni.Puse impreuna, Ariel si Sera sunt de acord in privinta unui lucru: aceasta noapte poate fi o noapte foarte lunga.

Ele nu au nicio idee cata dreptate au.

Doar dupa cateva momente de cand a inceput concertul si s-a intunecat, huliganii au deschis focul impotriva parintilor si elevilor la un loc, intr-un conflict cu tatalui lui Ariel care scapa repede de sub control. Cum intreaga multime a fost luata ostatica, fetele au fost fortate afara. Ariel scapa prin tunelele familiei unde se juca cu Sera cand erau copii. Doar Sera, care face o alianta neplacuta cu Hudson Winters stie unde ar putea fi prietena ei. Cum conflictul terorist se desluseste si numarul mortilor creste,  Ariel si Sera trebuie sa reinvie fratia pe care au avut-o odata pentru a incerca sa se salveze in cea mai lunga noapte a vietii lor.

Subiectul este unul incalcit , dar interesant . Mie imi place.
Voua?
-A

23 thoughts on “The Girl in The Wall

  1. ar fi o treaba sa o scoata vreo editura de la noi din romania:X,mi-ar place.e un subiect interesant.

  2. Chiar incalcit, dar imi place tare mult. Am mai vazut pe undeva coperta asta, dar nu am fost curioasa sa citesc descrierea cartii. Mi se pare chiar draguta ideea.

  3. mie mi se pare cam incalcit, deci ariel scapa in tunelele unde se juca, cu sera? sera are o relatie de prietenie cu tatal lui ariel? ele trebuie sa se uneasca in cea mai lunga noapte dar de ce? ……sincer mie nu imi place! are un subievt mult prea complicat cu, care nu mi-as bate capul! in schimb e draguta coperta, si titlul chiar ma facuse curioase la inceput, ma gandeam la un suflet care iese din perete:))

Leave a Reply

