Descoperind lumea lui Harry Potter #5

In episodul de astazi va vom prezenta fiecare casa de la Hogwarts si cateva lucruri despre fiecare.

CERCETASII: Fondatorul Casei a fost Godric Gryffindor , iar cea care conduce casa este Minerva McGonagall. Ceea ce ii caracterizeaza pe Cercetasi este nobletea , curajul si grandoarea de care dau dovada.

Cei mai importanti reprezenatnti ai casei sunt: Harry Potter , Hermione Granger , fratii Weasley , Neville Longbottom 

Viperinii: Fondatorul a fost Salazar Slitherin , iar seful casei este Severus Snape. Viperinii se evidentiaza prin siretenia , istetimea , prefacatoria si dorinta de putere si afirmare pe care o au.

Cei mai importanti reprezentanti ai Casei sunt: Draco Malfoy , Crrabe si Goyle

Ochi de soim : Cea care a fondat aceasta Casa a fost Rowena Ravenclaw , iar cel care o conduce este Profesorul Flitwick. Ochii de soim sunt cunoscuti ca fiind cinstiti semeti , inteligenti si dornici de carte.

Reprezentantii casei sunt: Cho Chang , Padma Patil , Luna Lovegood 

Astropufi : Fondatoarea  a fost Helga Hufflepuff , iar sefa casei este profesoara Lastar. Astropufii se remarca prin loialitatea , bunatatea , harnicia si rabdarea pe care o au.

proffsproutpm5.jpg

Cei care reprezinta casa sunt: Cedric Diggory , Ernie McMillian

-G , -A

25 thoughts on “Descoperind lumea lui Harry Potter #5

  1. vreau sa citesc de la autoare moarte subita,sper sa o am candva ca sa o pot citi:X,mi-ar place tare mult.

      • de ce?????? mie imi place la nebunie cartea aia! e oricum pe alt stil! e super interesant subiectul! cand o sa mi-o cumpar sunt convinsa ca nu ma dezlipesc de ea pana nu o termin

    • Chiar ma gandeam sa mi-o comand zilele trecute, dar cred ca mai asteapta. Nu de alta dar momentan citesc doua cartile si mai am altele de citit…

  2. Chiar ma intrebam ce o sa postati in noul episod Harry Potter. Imi place, vorbiti despre casele de la Hogwarts. Casa preferata, evident, este Cercetasii.

  3. Nu sunt cel mai mare fan al cartilor, dar mi-a placut cum autoarea a schimbat putin stilul pe parcurs, parca au crescut deodata cu noi si si-au modificat modul de gandire etc.

Leave a Reply

