Interviu cu D.L.Richardson

Probabil ca ati mai auzit de cartea The Bird With The Broken Wings… ei bine autoarea cartii .D.L.Richardson a fost de acord sa imi raspunda la niste intrebari🙂 

Eu: Poti sa ne spui ceva despre tine? Ti-ai dorit intotdeauna sa devii o scriitoare?

D.L.Richardson :Scriu carti cu fictiune pentru tineri.Editorii spun mereu ca , cauta povesti unice. The Bird With The Broken Wings si al doilea roman al meu , Feedback, sunt foarte unice.Numai ce am prezentat cel de-al treilea roman al meu editorului si are si acela o poveste unica. Intotdeauna am vrut sa fiu o scriitoare. Dar eu nu stiam asta despre mine pana cand am incercat o cariera in muzica. Inainte de asta , cand eram foarte mica , vroiam sa fiu veterinar , dar am realizat ca doar imi placea sa ma joc cu animalele. Daca mi-as putea permite sa nu lucrez si sa fac numai munca de voluntariat , as face-o cu animalele.

Eu: Ce te-a inspirat sa scrii “The Bird With The Broken Wings”?

D.L.Richardson: Am simtit ca a fost nevoie de un roman care a explorat punctele intunecate ale vietii, cum ar fi sinuciderea unui adolescent si tulburarile de stred post – treumatic. Fiecare dintre cele trei personaje principale sunt “rupti” intr-un fel si trebuie sa se bazeze unul pe celalalt pentru a fi bine din nou. Si pentru a face aceasta poveste am ales ales personaje si setari paranormale, deoarece atunci acestea nu erau asa de greu de infruntat. Cititorii de CNA se gandesc in sinea lor la ce au invatat dupa ce au citit aceasta carte.

Eu : Ai o rutina de scris?

D.L.Richardson: Da , ma trezesc devreme , scot cainele la plimbare , ma intorc acasa , imi fac o cana de cafea si stau in fata computerului. Apoi iau o pauza si imi fac treburile din casa ( in ziua in care nu merg la slujba mea de zi ) , iar apoi ma iau cu scrisul de dupa-amiaza pana pe la ora 9:30 seara. De asemenea stabilesc schita unui nou roman si lucrez la schita pana ce prima schema  este terminata. Scriu foarte rar sfarsitul pana la cea de-a doua schema deoarece imi place finalul perfect si eu nu pot face asta pana nu stiu ce se intampla in carte.

Eu: Ce gen de muzica iti place sa asculti?

D.L.Richardson: Imi place muzica anilor ’80 , hard rock-ul cum ar fi Joan Jett si Blackhearts si baladele clasice. Cant la chitara si la pian din placere. As vrea ca intr-o zi sa pun unul dintre video-urile mele pe YouTube , dar nu garantez nimic.As putea face asta si as afla ca suna groaznic.

Eu: Cine este autorul tau preferat?

D.L.Richerdson: Eu. Haha! Imi place Dean Koontz, Stpehen King si  Marian Keyes. Iubesc Jocurile Foamei si seria Harry Potter, dar sunt intotdeauna reticietna cand spun ca cineva a scris doar o serie si ca inca eu nu am citit nimic scris de el , dar ca pur si simplu il pot numii un autor preferat.

Eu:Descrie o zi  obisnuita din viata ta.

D.L.Richardson: Lucrez 3 zile pe saptamana in resursele umane , iar atunci o zi  obisnuita din vaiata mea arata cam asa :imi plimb cainele dimineata ,  apoi ma duc la munca , ma intorc acasa si fac cina. Cand nu lucrez o zi obisnuita din viata mea este asa:  scot cainele la plimbare , scriu , fac unele renovari in jurul casei si scriu mai mult pentru a ma promova , raspund la interviuri si fac postari pe blog

Eu: Crezi ca The Bird With The Broken Wings va fi publicata in Romania?

D.L.Richardson: Mi-ar placea ca intr-o zi toate romanele mele sa fie publicate in Romania.Tot ceea ce am citit sau auzit despre fanii mei din Romania este ca sunt foarte loiali , asa ca  as vrea ca voi toti sa cititi cartile mele in limba voastra.

-A

22 thoughts on “Interviu cu D.L.Richardson

  1. deciiii daaaaaaa:X,vreau ca cartea asta sa fie publicata de o editura de-a noastra romaneasca:X,eu as zice sa le spunem celor de editura epica sa o scoata…..sa le-o recomandam pe viitor.

  2. imi place enorm de mult coperta cartii,eu iubesc ingerii foarte mult,imi plac,bineinteles,dupa vampiri:D,tot vampirii raman creaturile noastre preferate =)),dar,e bine sa mai facem cunostinta cu altele.

  3. imi place rutina ei zilnica,mananca doarme ca orice om, isi plimba catelul, lucreaza prin gradina din fata casutei cum fac americanii, este tipic lor, se duce la job, plimba catelusul si scrie! am si eu semn de carte cu aceasta carte! mie imi place mult coperta acestei carti! un inger cu o aripa rupta! acum am auzit pentru prima data despre ce este vorba in aceasta carte! nu prea imi place cartea, dar asta din cauza gusturilor mele literare! ma intreb daca tot timpul e atat de ocupata, sotului cand ii mai dedica timp? sau copiilor? sau nepotilor? sau….:) nu are nimic din ce am enumerat! ar fi frumos cand mai luati interviuri autorilor sa incercati sa ii interogati si despre viata lor de familie! este foarte important daca au sau nu o familie, asta se reflecta in operele pe care le creaza

  4. Recent am citit o carte despre abuzuri si mi-a placut foarte mult. Ma tenteaza si cartile cu traume si chestii din astea pentru ca treci prin sentimente diferite stiind suferinta prin care trece personajul.

Leave a Reply

