Recenzie film:The Impossible(2012)

Subiectul filmului:

The Impossible este povestea impresionantă a unei familii captive, alături de alte mii de străini, în timpul uneia dintre cele mai mari catastrofe naturale din istorie. Teroarea este însă diminuată de compasiunea, curajul şi bunătatea oamenilor, în cele mai negre ore din vieţile lor.

Maria, (Naomi Watts), Henry (Ewan McGregor) şi cei trei copii îşi încep vacanţa de iarnă în Thailanda, aşteptându-se la câteva zile de relaxare într-un paradis tropical. În dimineaţa zilei de 26 decembrie, în timp ce familia se afla la piscină, se aude un zgomot asurzitor. Imediat după aceea, un val uriaş se îndreaptă spre toţi cei de acolo.

Abia am terminat de vazut fimul si inca imi mai bate inima nebuneste.Nu credeam ca exista un altfel de film care sa ma tulbure in halul asta=)).Acum ca l-am vazut,nu stiu daca mai exista ceva cu care sa poata fi comparat.Mi se pare unul dintre cele mai bune filme din istorie,merita sa castige Oscar-ul pentru care a fost nominalizat.

Niciodata nu am mai vazut un film care sa ma conduca prin atatea emotii,atatea momente in care am oprit filmul ca sa-mi trag sufletul.Pe tot parcursul filmului m-am simtit ca si cum nu mai puteam sa respir,tot timpul ma gandeam ce as fi facut eu.Acest film chiar m-a invatat sa apreciez ceea ce am,sa-mi apreciez familia mai mult pentru ca nu poti sti cat timp mai ai parte de ea.Filmul asta reprezinta cel mai inalt nivel de arta,cel mai inalt nivel de drama,pur si simplu m-a fascinat si m-a facut sa trec prin niste emotii pe care nu stiam ca le am pana acum.

Va recomand din tot sufletul sa va uitati la acest film cat de repede puteti si sa va intoarceti aici sa va lasati parerea.Va las mai jos un link unde puteti sa-l vedeti fara probleme.

Enjoy!

40 thoughts on “Recenzie film:The Impossible(2012)

• ai dreptate este un poster sugestiv, tinand cont de subiectul abordat, paradisul spulberat se potriveste de minune….sa reflectam insa si sa ne gandim ca oricand ne poate fi spulberat si noua micul paradis!

1. deocamdata nu il pot viziona, dar o sa imi fac timp fiindca si pe mine ma impresioneaza filmele realizate dupapovesti adevarate de viata, mai ales ca imi aduc aminte si acum cand au aratat la stiri catastrofa care s-a abatut asupra acelor zone! e un film din care cu siguranta toti avem de invatat cate ceva, mai ales sa pretuim viata atat cat o avem si sa-i pretuim pe cei din jurul nostru, poate sa iertam mai repede greslile celor din jur pentru ca viata e scurta, iar o calamitate de acest gen se poate abate oricand si in orice moment, asupra tarii noastre nu, dar ganditi-va ca asupra tarii noastre se poate abate un cutremur devastator, tinand cont ca din 1977 nu am mai avut miscari seismice importante in tara noastra! puteti sta ingropati sub zeci de mormane de tencuiala fara ca nimeni sa va salveze sau fara ca nimeni sa va auda, fiindca in momente de acest gen, pe cine sa salvezi mai repede? li se spune autoritatilor sa ia masuri pentru ninsori si pentru deszapezire si ei tot se misca greu si mor si oameni izolati prin nu stiu ce zone, dar la un cutremur, ce se poate intampla? ganditi-va ca in 77 era armata, erau soldatii care erau mobilizati pentru scoaterea persoanelor de sub daramaturi, indiferent daca ei pierdusera la randul lor pe cineva drga. astazi insa cine o sa ne mai scoata de acolo? cativa pompieri, cateva cadre militare care asteapta pensia, si cativa politisti? nu prea cred…

2. Sunt multe filme frumoase care trezesc in tine o gramanda de sentimente cum ar fi the notebook sau Hachi: A Dog’s Tale pe mine filmel astea m-au marcat

• hachi a dog’s tale nu stiu cum e, dar The notebook ai dreptate este superb….acolo invatam multe despre iubire, si despre o boala necrutatoare! finalul este tulburator! cei doi indragostiti batranei mor impreuna! cred ca multi ne-am dori la batranete sa pierim o data cu persoana iubita din egosim, pentru a nu suferii! o sa dau un scurt search pe google cerebelul meu si o sa va trec mai jos cateva filme din care am invatat eu cate ceva

• Merita sa te uiti dumnezeule cat am plans:X asta este depre un catel ,care este gasit itr-o gara de un profesor , e prea frumos , ti-l recomand

• Gianina iti multumesc din tot sufletul pentru recomandarea pe care mi-ai facut-o! cum ti-am promis, am vizionat filmul ieri Hatchi a dog’s tale! Eu in halul in care am plans la filmul asta n-am plans in viata mea! numai insensibil si inuman sa fii sa nu te rascoleasca si sa nu iti smulga lacrimi! este cel mai bun film pe care l-am vazut vreodata in viata mea! o sa-l recomand tuturor oamenilor, cat traiesc! imi place rasa Akita incat deja ma gandesc sa imi cumpar un pui, desi ma gandeam la un pui de ciobanesc si un chihuahua! cel mai mult imi place faptul ca este o poveste care a fost cat se poate de reala, ai vazut ca la finalul filmului il arata si pe cel real si statuia care s-a ridicat in urma sa in locul din gara unde a asteptat 9 ani! nu stiam ca rasa asta de caini s-a imprietenit prima cu oamenii! sunt atat de frumosi, si inteligenti incat nu am cuvinte! poate un om nu mai ii este fidel partenerului daca acesta se stinge din viata, dar asta e dovada ca un caine ii ramane fidel stapanului pana la moarte! cainele este cel mai bun prieten al omului, bineinteles ca si aici mai exista exceptii fiindca si ei sunt mai inteligenti sau mai putin inteligenti ca si oamenii:)) depinde cum il nimeresti! una peste alta, mi-ai facut o recomandare pentru care iti sunt extrem de recunoscatoare! in filmele din ziua de azi nu prea ai ce sa inveti, sunt putine cele din care chiar ai ce sa inveti,insa din acest film am invatat atat de multe!!!!

3. The notebook
    Water for elephants,
    A walk to remember
    Scent of a woman
    Gone with the wind
    Jack and Jill vs The world
    If only
    Jane Eyre
    Love story
    My Sassy girl
    Marley&Me
    Rememeber me
    The vow
    The other Boleyn girl
    Sweet november
    Wuthering Heights
    Keith
    Daca vreti sa plangeti si sa va intristati si sa reflectati la importanta vietii,atunci luati-va aceste filme, o batista si opunga de floricele si vizionati-le:) eu le-am vizionat pe toate si din fiecare am invatat cate ceva!

• ecrabizarea nu te va da pe spate! exista o ecranizare veche si una noua, dar niciuna nu e suficient de reusita! in privinta filmului cu acel catelus pe care mi l-ai recomandat, iti promit ca il vad zilele astea, cel mai probabil duminica, tinand cont ca vineri am ultimul examen si scap de sesiune! eu oricum sunt o iubitoare mare de animale, si din cate am vazut pe net, un trailer, mi s-a parut super!

• chiar este , imi zici parerea dupa ce il vizionezi , eu pana acu n-am intalnit peroana caruia sa nu-i placa filmul ala

• Ma bucur! inainte de toate vede-l insa pe Hatchi a dog’s tale! si ia un stoc de servetele alaturi

4. si inca un film foarte important pe care l-am descoperit in decembrie desi el dateaza din 2011, este un film corean Always! eu nu suport sa ma uit la filme cu asiatici, insa la recomandarile unor persoane si citind multe pareri pe net despre el, m-am uitat la el cu volumul la minim pentru a nu auzii limba aceea care ma deranjeaza:D, la inceput va va plcitisii si ma veti injura:)) dar mai apoi o sa dati si voi volumul al maximasa cum am facut eu si o sa varsati in ultimele minute niste lacrimi de crocodil:D:D:D nu pot sa va spun decat ca povestea este superba si originala! tanara oarba isi recupereaza vederea cu ajutorul celui care i-a luat-o:D in schimb cel care i-a luat-o pateste altceva, si este o poveste atat de siropoasa si atat de frumoasa, cu un happy end incat chiar imi doresc din suflet sa va conving sa il vizionati! astpet pareri! este un film despre care multi din Romania nu stiu prea multe! am plans mai mult decat la Notebook:D deci incercati-l http://www.hancinema.net/korean_movie_Always.php acestia sunt actorii

5. Uita-te la Kites (2010) un film americo- indian sau cum se zice la combinatia asta, e superb filmul , totul este depre dragoste si bani .In Las Vegas se petrece totul

• daaaaa sigur! am vazut kites! mi-a placut! nu cred ca exista filme indiene pe care sa nu le fi vazut:D sunt fan nr 1 al serialelor indiene si al filmelor indiene! ador aceasta cultura! am vizionat un serial indian Culoarea fericirii atat de frumos, care mi-a stors atat de multe lacrimi, si din care am avut atat de multe de invatat! jodha akbar ai vazut? un film tot indian, foarte foarte frumos! ti-l recomand!

• ma uitam si eu din cand in camd la culoarea fericirii dar era vara si nu prea stateam in casa , jodha akbar nu l-am vazut dar ma voi uita

6. sigur ca imi plac! unii nu se uita din cauza unor prejudecati! le considera telenovele, nu inteleg ca telenovelele sunt altceva si serialele indiene altceva! oricum din majoritatea filmelor si serialelor indiene invat intodeauna cate ceva! despre puterea dragostei, despre iubire, despre puterea sacrificiului! multe lectii de viata!