Melodia zilei #135

Carrie_Underwood-Two_Black_Cadillacs_(CD_Single)-Frontal

 

Recent , Carrie Underwood a lansat videoclipul la cel de-al treilea single al ei de pe albumul Blown Away , Two Black Cadillacs . Atat versurile melodiei cat si clipul nu sunt tocmai placute ( ca sa spun asa ) ; este vorba despre doua femei care se razbuna pe barbatul care s-a jucat cu sentimentele lor … Tipic lui Carrie , videoclipul urmareste versurile , iar Carrie chiar are niste melodii pe care nu are cum sa nu le indragesti , are o voce inconfundabila si este una dintre cantaretele mele preferate🙂

Chiar ea a marturisit ca a fost inspirata pentru scenariu din povestile scrise de Stephen King.

Va place melodia? Ati mai ascultat vreo melodie de a lui Carrie inainte?

-A

 

27 thoughts on “Melodia zilei #135

  1. da am mai ascultat melodiile ei o stiu, melodia e ritmata, tipa insa cred ca nu se inspira neaparat din cartile lui king ci mai degraba din experiente personale fiindca mie mi se par melodiile astea ca au un mesaj catre un fost iubit care a ranit-o!

  2. am si eu totusi o intrebare : ce cauta la jumatea melodiei videoclipul lui Brad Paisley – Whiskey Lullaby

Leave a Reply

