Our touch is lethal

tumblr_mg641vQDkZ1riaf6oo1_500

Chiar daca am vazut ca unii dintre voi nu va omorati cu Spulbera-ma, eu insist=)) Mai jos va voi lasa un citat superb din carte🙂 Pret de 5-6 minute cand am ajuns la acest citat am stat si m-am gandit ca sa il pot intelege =))

” Din lipsa de relatii umane am format legaturi cu personajele create pe hartie. Am trait iubirea si pierderea prin povestile care se intind de-a lungul istoriei , am experimentat adolescenta prin asociere. Lumea mea este o retea formata din cuvinte , legand membru de menbru  , os de tendon ganduri si imagini  , toate laolalta. Sunt o fiinta compusa din litere , un personaj creat din propozitii  , o nascocire a imaginatiei formata prin fictiune. Ei vor sa stearga fiecare semn de punctuatie din viata mea , pe acest pamant si nu pot ingadui sa se intample asta.”

Si acum va provoc!=)) Ganditi-va putin si scrieti intr-un comentariu ce ati face voi daca ati fi in locul lui Juliette , daca ati avea harul ei. Ati rezista sa stati inchisi intr-un ospiciu timp de 264 de zile si sa nu vorbiti cu nimeni , sa nu fiti atinsi de nimeni…?

-A

36 thoughts on “Our touch is lethal

  1. În primul și în primul rând, vreau să punctez faptul că în momentul în care am citit cartea simțeam că vreau să notez fiecare cuvințel de acolo. Dar aș fi sfârșit prin a o transcrie deci… prefer să o țin frumos în bibliotecă.
    Sincer, cred că aș face același lucru ca ea. Foaie și hârtie. Nu aș suporta atâtea zile… dar câteodată, am unele perioade în care așa mă simt. Cartea mi-a plăcut pentru că transmite acel sentiment de singurătate prin care toți am trecut măcar odată… imaginile sunt superbe.

  2. Mie mi-a placut foarte mult cartea si imi place ca insisti :*
    Daca as fi inchisa? Nu, cu siguranta nu as rezista. Cred ca as muri din primele zile si m-as atinge de acea mancare scarboasa doar atunci cand as simti ca mai am putin si imi dau duhul. Cam asta cred eu, nu am fost pus-o niciodata intr-o situatie proasta si nu stiu cum as reactiona. Chiar nu imi pot imagina prea multe. Imi pot imagina dar, acele personaje din capul meu nu ma reprezinta pe mine.

  3. inca un motiv s-o cumpar .. in locul ei eu n-as rezita nici o secunda daramite atatea zile mai ales singura

  4. Nu stiu ce sa zic. Nu-mi place sa fiu inconjurata de multi oameni si prefer sa fiu mai singuratica, dar nu cred ca as rezista atat fara sa vorbesc cu cineva. Nu imi place nici sa imi arat afectiunea sau sentimentele fata de cineva, sunt o persoana mai rece. Dar oricum, daca as sta atat inchisa fara niciun fel de socializare, ar trebui sa fac ceva pentru ca altfel as innebuni numai daca as sta si m-as uita intr-un punct fix de pe pereti.

    • si eu sunt genu ala can stau cate o saptamana in casa si nu mai ies de acolo da mai mult de atat nu pot

      • o saptamana????????? pai innebunesc daca nu ies din casa o zi, dar o saptamana! hei, bucurati-va de natura si de tot ceea ce va inconjoara nu mai stati in casa ca nu e bine! si nu trebuie neaparat sa socializati cu multe persoane, puteti sa fiiti inconjurati doar de cateva persoane de incredere si atat dar sa comunicati tot timpul cu cineva, fiindca inchiderea in voi nu este benefica!

      • Ce natura , pe vremea asta nici sa ma impusti nu vreau sa ma bucur de vremea de afara . Prefer sa stau pe net .Nu am zis ca ne inchidem si vegetam , normal ca mai vorbim sau mai vin prieteni la noi

      • La fel :)) la cat de frig e afara nici sa ma impusti nu ies :)) ok, inafara de mersul la scoala si hoinaritul spre casa😀

  5. nu prea stiu ce sa spun daca as avea harul ei…..spun doar daca as fi in locul ei nu as rezista 264 sa stau fara sa vorbesc cu nimeni si inchisa in ospiciul ala,si daca m-as atasa de-o persoana de gen masculin,probabil ca as avea grija sa nu-i fac rau si as folosi puterile mele la nevoie.Fara socializare as muri pur si simplu,si dupa aia nu as mai putea iesi in lume,as fi salbatica fata de oameni si fata de societate.

    • ai dreptate! fara socializare murim! singuratatea ne induce o stare depresiva si ne ucide! comunicarea ne umanizeaza! sigur ca am fi salbatici daca ne-ar elibera apoi in salbaticie! chiar ma gandeam zilele astea cum ar fi sa realizeze cineva un experiment cu niste bastinasi din Africa, din aceia care habar n-au cum arata un telefon, sau o masina, si care traiesc prin niste locuri absolut salbatice, si sa-i aducem intr-o capitala mare a unui oras, s-ar comporta mai rau decat tarzan va spun eu! am vazut un documentar in care ii atacau pe niste jurnalistii si exploratori care vroiau sa ii filmeze, si credeau despre ei ca sunt niste spirite nu stiu de care….scz hai ca deja am dat-o in off topic! pai in concluzie faza cu aslbaticia asa este! nu ati vazut ca si cei care vindeca animalele in centre de specialitate(in strainatate nu la noi), cauta sa le tina departe de oameni tocmai pentru a le salbaticii, e valabil in schimb si pentru noi cand ne ducem ca turisti in statiunile noastre montane si respectam instructiunile de a nu hranii animalele salbatice tocmai pentru ca ele sa se teama in continuare de oameni si sa fie salbatice! asa se intampla si cu oamenii tinuti departe de societate, inchisi, devin salbatici precum animalele

  6. doamne fereste!!! numai cand ma gandesc la asa ceva ma ia groaza, tocmai asta este si principalul motiv pentru care nu imi doresc sa imi incarc capul cu chestii din astea negative, lecturi care m-ar putea deprima, mai ales ca eu de obicei ma pun in pielea unor personaje! sa nu vorbesc cu nimeni si sa nu ma atinga nimeni???de parca as fi nebuna de legat si as mai avea si ciuma pe deasupra. doamneeeee, pai nu prea pot sa fac exercitiul asta de imaginatie ca ma ia groaza, cand ma gandesc la un ospiciu, sa fiu inchisa intr-o camera cu pereti albi, totul alb, chiar si hainele de pe mine tot albe! verdictul meu este ca nu as rezista! probabil ca as tipa, as rupe gratiile, m-as da cu, capul de toti peretii:D cum a facut strutul ala ieri saracul:(( fiindca era stresat cand auzea sunetul pustilor de vanatoare din preajma, si s-a sinucis, la gradina zoo din Pitesti parca! cert e ca sigur nu as rezista si probabil ca m-as sinucide, sau as coace un plan foarte bun de evadare din acel loc….chiar nu stiu…

  7. Nu stiu ce sa zic. Eu de fel sunt foarte vorbareata, desi nu sunt amatoare de plimbat pe-afara. Sa stau inchisa atata timp…nu cred ca a-si muri sau m-asi sinucide.Mai probabil a-si face ca si ea, mi-asi folosi timpul scriind, caci altfel a-si ajuge in pragul nebuniei. Ar fi ciudat, oricum.Acum depinde si ce fel de fire esti.Unii se adapteaza mai repede, altii ma greu.

  8. Nu stiu de ce dar citatul mi se pare un pic tras de par… Iar cat despre ideea cartii este putin derutant. Cum adica 264 de zile inchisa intr-un ospiciu fara sa atinga sau sa vada pe nimeni sau sa vorbeasca cu nimeni? Hai mai ca este absurd. Intr-un ospiciu trebuie sa fie cineva care sa aiba grija de oamenii de acolo, nu? Cine ii dadea de mancare?

  9. Iar daca ar fi sa fiu inchisa intr-un ospiciu nu ar fi chiar asa de rau. Adica cred ca mi-as gasi de lucru. Desenand, scriind sau as atrage atentia asupra mea.

Leave a Reply

