Wherever You Go de Heather Davis

10255198

Holly Mullen , in varsta de 17 ani s-a simtit pierduta si singura inca de atunci cand iubitul ei , Rob , a murit intr-un accident tragic. Faptul ca ea isi petrece cea mai mare parte a timpului liber ingrijind-o pe sora ei mai mica si pe  bunicul ei care sufera de Alzheimer nu o ajuta deloc. Dar Holly nu are nici o idee ca  fantoma lui Rob o uramreste. El nu este fericit atunci cand vede ca prietenul lui cel mai bun , Jason , o ajuta pe Holly cu bunicul ei – dar fiind o fantoma nu poate face nimic pentru a opri asta. Este cel mai bun prieten al lui indragostit de  prietena lui?

Asa cum Holly se intreaba daca sa-si deschida inima pentru Jason , asa trecutul ei se intoarce si o bantuie. Bunicul ei pretinde sa fi comunicat  cu fantoma lui Rob. Ar putea mesajele pe care el le are  sa fie reale? Si daca da , cum pot cei lasati in urma de Rob sa-i ajute sufletul sa treaca mai departe?

Povestita din perspectiva lui Holly , James si Rob , “Wherever you go” , este o poveste pregnanta despre cum sa faci pace cu trecutul , cum sa iti deschizi inima spre iubirea si cum sa iti gasesti curajul sa mergi mai departe prin lumina.

O  cunoasteti pe Heather Davis ca fiind  autoarea seriei Nu plange sub clar de luna, dar ea mai are o carte care se numeste Wherever You Go. Dupa descriere pot spune ca este mai interesanta decat primele doua volume din Nu plange sub clar de luna🙂 Ele au fost bune , dar nu a fost ceva care sa te marcheze ( intelegeti voi ce vreau sa zic =)) )

Ati vrea sa o cititi?

-A

29 thoughts on “Wherever You Go de Heather Davis

  1. imi place foarte mult descrierea si normal ca o cunosc pe Heather Davis,am toate cartile ei :”>

    • daca apare probabil ca editura epica si editura leda se vor bate pentru ea tinand cont ca aceste edituri publica genul acesta de carti! oricum este o carte care pe mine chiar ma prinde! cert e ca asa se intampla uneori,faza cu cea mai buna prietena indragostita de iubitul tau saul cel mai bun prieten indragostit de iubita, ta exista, de aceea stiu eu de ce nu imi fac niciodata o prietena pe care sa o numesc cea mai buna:D:D. daca m-as transfomra in fantoma i-as bate pe astia toti care s-ar baga in relatii!

  2. preferata mea este nu plange sub clar de luna bineinteles…..trebuie sa citesc si uneori sub clar de luna:X

  3. mai sa fie! asta este o carte pe gustul meu! chiar mi-ar placea sa o citesc! cine stie poate o publica editura epica! cert e ca asa se intampla uneori,faza cu cea mai buna prietena indragostita de iubitul tau saul cel mai bun prieten indragostit de iubita, ta exista, de aceea stiu eu de ce nu imi fac niciodata o prietena pe care sa o numesc cea mai buna:D:D. Multi i-ar da in cap prietenului, l-ar omori sa puna mana pe iubita:D! mi-ar placea ca fantomitza lui Rob care este blocata intre cele doua lumi tocmai datorita nemultumirii sale, sa poata lovii cu obiecte:)) in asa fel bagaciosul ala sa primeasca niste oale in cap!

  4. mai sa fie! asta este o carte pe gustul meu! chiar mi-ar placea sa o citesc! cine stie poate o publica editura epica! cert e ca asa se intampla uneori,faza cu cea mai buna prietena indragostita de iubitul tau saul cel mai bun prieten indragostit de iubita, ta exista, de aceea stiu eu de ce nu imi fac niciodata o prietena pe care sa o numesc cea mai buna:D:D.

  5. Multi i-ar da in cap prietenului, l-ar omori sa puna mana pe iubita:D! mi-ar placea ca fantomitza lui Rob care este blocata intre cele doua lumi tocmai datorita nemultumirii sale, sa poata lovii cu obiecte:)) in asa fel bagaciosul ala sa primeasca niste oale in cap!

  6. poate o publica editura epica! cert e ca asa se intampla uneori,faza cu cea mai buna prietena indragostita de iubitul tau saul cel mai bun prieten indragostit de iubita, ta exista, de aceea stiu eu de ce nu imi fac niciodata o prietena pe care sa o numesc cea mai buna:D:D.

  7. cert e ca asa se intampla uneori,faza cu cea mai buna prietena indragostita de iubitul tau saul cel mai bun prieten indragostit de iubita, ta exista, de aceea stiu eu de ce nu imi fac niciodata o prietena pe care sa o numesc cea mai buna:D:D.

  8. Sincer chiar as vrea s-o citesc. Mi se pare fascinanta. Si chiar ma intreb cum rezista saracul Rob la vederea celui mai bun prieten indragostindu-se de Molly. Pacat ca nu stie ca viata merge mai departe…

Leave a Reply

