Recenzie: Spulbera-ma de Tahereh Mafi

561910_3770080847533_1142077155_3626935_933424383_n (1)

RECENZIE : Juliette a fost inchisa intr-un ospiciu , izolata de societate si respinsa pana si de proprii ei parinti din cauza harului ei pe care nu il poate controla. Singurii ” prieteni ” pe care ii avea erau cuvintele pe care le asternea in propriul jurnal , asta pana intr-o zi cand la ea in celula a intrat Adam Kent , un fost prieten. Initial Juliette nu vroia sa recunoasca faptul ca si-l aminteste pe Adam , dar cu timpul sentimentele fata de el incep sa iasa la iveala. Ea este scoasa din ospiciu si dusa in fata lui Warner , un tanar de 19 ani care incearca sa domine lumea cu ajutorul harului lui Juliette , mai mult decata atat el este imun atingerii ei . Warner se ingradosteste de Juliette si incearca sa o faca pe aceasta sa se intoarca impotriva lui Adam , dar nu reuseste. Adam evadeaza  impreuna cu Juliette si se duc la casa acestuia , acolo unde locuieste fratele lui mai mic , James. Totul merge bine pana cand in fata casii lui Adam apare Kenji . Din cauza lui , sunt nevoiti sa paraseasca casa si sa se duca intr-un loc unde sa fie feriti de Warner.

Vor reusi sa ajunga la adapot fara sa fie atacati de Warner? Se vor dovedi adevarate vorbele lui Kenji cum ca ei vor fi in siguranta in acel loc ? Povestea de dragoste dintre cei doi va continua pana la sfarsit? Toate acestea le veti afla numai daca veti citii cartea🙂

PAREREA MEA : In timp ce citeam ma simteam ca intr-o sala de teatru privind cum Juliette isi joaca rolul propriei personalitati. Repetitiile constante facute de autoare m-au facut sa simt cum groaza si suferinta creste in interiorul personajului. De asemenea , o alta nota de originalitatea a autoarei sunt cuvintele / propozitiile  taiate care reprezentau gandurile rostite in mintea lui Juliette. Desi putine , persoanjele sunt complexe si cel care m-a impresionat cel mai mult a fost Warner, mda… Este prima data cand imi place un personaj negativ dintr-o carte si chiar nu am mai intalnit un personaj ca el , capabil mereu sa intoarca o replica malefica cu sarcasm , care vede lumea ca pe ceva de lut , pe care el o modeleaza dupa bunul plac . Iar de relatia dintre Juliette si Adam nu cred ca mai este nevoie sa spun nimic😀 Merita citita si chiar va recomand cu toata caldura acest roman distopic🙂

Abia astept sa apara volumul 2 , iar pana atunci cartea primeste din partea mea

5-stars3

24 thoughts on “Recenzie: Spulbera-ma de Tahereh Mafi

1. o am cartea in biblioteca si asteapta sa fie citita de catre mine…..coperta ei o ador,e geniala autoarea asta.

2. mi-ar placea foarte foarte mult sa se faca film la aceasta serie,cum se va face si la divergent din cate am inteles.

• se face film la divergent???? nu stiam! e bine sa se faca filme dupa aartile astea de care eu nu ma simt atrasa sa le citesc ca poate in felul asta ma determina sa le cumpar dupa ce vizionez filmele

3. mie mi se pare extraordinara cartea si mi-as dori din tot sufletul sa apara volumul 2 ca sa mi-l pot cumpara.e o serie care merita citita cu adevarat.+povestea de dragoste e superba.recenziile ei m-au facut sa mi-o cumpar.

4. nu imi place nici titlul, nici subiectul! nu prea ma dau in vant dupa romane distopice! nu stiu de ce faza cu internarea intr-un ospiciu ma trimite cu gandul la seria resident evil! oricum, nu imiplac subiectele astea cu ospiciu fiindca ma deprima! am citit acum vre-o luna si ceva clopotul de sticla de sylvia plath si m-a deprimat! prefer sa nu mai am contact cu astfel de carti!

5. am inceput deja sa citesc spulbera-ma si sunt la capitolul 13…..e geniala:X,imi place la nebunie.