The Shadowhunters’ Codex

The Shadowhunters' Codex

Daca sunteti fani ai seriei Instrumente mortale stiti ca vanatorii de umbre se ghideaza in misiunea lor de aceasta carte numita Codex,care ii invata ce si cum sa faca.Se pare ca domna Cassandra Clare s-a decis sa scrie o carte care se presupune ca este acest Codex.

WORST IDEA EVER

Nu era nevoie de asa ceva!Deja avem Instrumente mortale,Dispozitive infernale si seria care trebuie sa apara in 2015.Acum filmul este peste tot,iar aceasta carte este chiar in plus.Chiar daca sunt mare fan al seriei,spun ca aceasta carte nu se va ridica la nivelul cartilor din Harry Potter si aici ma refer la cele care au existat in poveste si dupa aceea au fost scrise de J.K.Rowling ca niste carti autentice:Fantastic Beasts and Where to Find Them,Quidditch Through the Ages,The Tales of Beedle the Bard.

Nu spun ca nu o voi cumpara niciodata,dar ma rog…

Voi ce credeti?

-G

21 thoughts on “The Shadowhunters’ Codex

  1. cassandra clare e o autoare genialaaa:X,am dispozitive infernale si iubesc seria asta:X,instrumente mortale inca nu o am.

  2. si pentru ca imi plac enorm de mult ingerii,imi place la nebunie coperta:x,insa,nu prea imi place privirea tipului :)),ma cam sperie.

  3. instrumente mortale nu o am :((,si am auzit ca se va face film la prima carte…..sunt tare curioasa sa vad cum va fi filmul,dar,cartea inca nu am citit.o😦

    • nu am nimic din aceasta serie! astept filmul sa vad daca imi place cumpar cartea! exact asa am facut si cu twilight! am vazut filmul mi-a placut am luat cartea daca nu imi placea nu o luam!

  4. eu sincer, m-am gandit la codex alimentarius:))! nu e o idee rea sa explice detaliat in aceasta carte tehnici si coduri si etc dar cred ca este o modalitate de a mai lua niste bani:D tinand cont ca seria dispozitive infernale are succes, si daca se scoate un pix cu seria asta, fanii inraiti il cumpara!

Leave a Reply

