Aleasa, cartea a treia din seria Cele Noua Vieti Ale Lui Chloe King de Liz Braswell

Într-adevăr, poţi schimba lumea, mai ales atunci când te trezeşti că îţi cresc gheare, vezi perfect pe întuneric, devii tot mai agilă şi… ai nouă vieţi!

Înţelegând tot mai bine ce i se întâmplă, Chloe King realizează că va trebui să renunţe la viaţa tihnită de până acum şi să-şi ia în serios rolul pe care i-l rezervă destinul.

Dacă la început poveştile despre rasa mitică din care face parte şi răzbunările sângeroase dintre poporul Mai şi Ordinul A Zecea Lamă nu o afectează, iată că vine clipa în care trebuie să-şi urmeze soarta.

Când îşi găseşte cel mai drag prieten zbătându-se între viaţă şi moarte pe o alee lăturalnică, Chloe îşi dă seama că perioada răzbunărilor şi a vărsării de sânge nu s-a terminat. Şi că, de fapt, nu se va termina niciodată. Între cele două tabere rivalitatea va fi veşnică. Dacă însă Chloe îşi va accepta destinul… şi va prelua controlul, lucrurile se pot schimba radical.

Sunt mai mult decat dezamagit de coperta.Deci practic este coperta volumul 1.Nu pot sa pricep de ce nu au avut putin putin mai multa inspiratie.Oricum astept volumul 3,chiar daca volumul 2 m-a cam dezamagit.

-G

19 thoughts on “Aleasa, cartea a treia din seria Cele Noua Vieti Ale Lui Chloe King de Liz Braswell

  1. Nici mie nu-mi place coperta. Nu-mi place deloc, dar o sa-mi cumpar cartea pentru ca, chiar daca nu m-a impresionat chiar asa de mult seria asta, tot vreau sa vad ce o sa se intample🙂

    • Eu judec cartile dupa coperti (da, stiu! prost obicei) si seria asta nu m-a impresionat. am auzit multe pareri intre si consider ca am facut bine cand m-am decis sa nu acord atentie acestei serii pentru moment.

  2. coperta mi se pare foarte nasoala😐,sincer…..pentru ca mai bine lasa orasul si scotea ochii fetei de acolo,am auzit ca s-a facut si serial,dar,a fost anulat,din cate am auzit eu.

  3. mi a placut la nebunie prima coperta:X ,la asta,sincer….mai degraba lua ochii fetei si lasa doar orasul,asa cred ca era cel,cel,mai bine.

Leave a Reply

