In my mailbox #30

20130122_19022220130122_190316

 

Doamne cat am asteptat plicul acesta =)) Timp de doua saptamani , cand ma intorceam de la scoala ma intrebam “Oare cand o sa ajunga plicul?” Oare ce va fi in acel plic?”=))  Am vorbit cu Jessica Brody cam acum 3 saptamani si a spus ca imi va trimite un plic cu swag-uri si se pare ca s-a tinut de cuvant . Cate una din fiecare va intra in pachetul de swag-uri din concursul de fidelitate. Pe langa acele 6 chestiute Jessica a mai trimis si un mic biletel🙂 ( Yey , Jessica mi-a scris numele=)) )

Thank you , Jessica!

Nu sunt dragute?

-A

30 thoughts on “In my mailbox #30

  1. cele din imaginea din dreapta sunt foarte dragute cu mult roz imi plac, si cele din stanga sunt dragute dar nu prea inteleg ce semnifica, e o fata si…. nu stiu ce sugereaza

  2. din pacate in vremea ce va urma ..vor fi prea putine cartisi tot mai putini cititori sau caz contrar prea multe carti si un numar minim de cititori au mama ei de matematica , darceea ce vreau eu sa evidentiez este faptul ca peste putin timp totul va fi electronic, pacat

    • nu neaparat electronic mie imi place cand citesc o carte sa o tin in mana nu sa tin o. bucata de metal , care dupa 30 de min ma dor ochii

Leave a Reply

