In my mailbox #29

Astazi va prezint ce bunatati am mai strans eu saptamana asta:

IMG_4017

 

“Captiv in labirit” este publicata la editura Litera,iar voi o cunoasteti sub numele de “The Maze Runner”.Este o carte foarte discutata.Eu mi-am propus sa termin trilogia inca de anul trecut,dar abia acum am reusit sa pun mana pe primul volum si o sa incep cat de poate de curand sa-l citesc.

IMG_4018

 

In sfarsit,”Ingerul mecanic”.Am cam evitat sa cumpar pana acum pentru ca vroiam sa termin toata seria “Instrumente mortale”,dar cum volumul 6 apare peste aproape 1 an,nu prea mai aveam rabdare.Nu cred ca ma voi apuca foarte curand de aceasta carte,dar….

20130118_223914

 

Cartea asta am citit-o si am adorat-o,dar este printre acele carti pe care i le-am imprumutat persoanei de la care nu mai le pot recupera.Cum sunt un colectionar,chiar am tinut sa le am asa ca in curand imi voi recupera si Maximum Ride,Magie de 2 bani si Mara Dyer.

-G

37 thoughts on “In my mailbox #29

  1. totusi ma duce cu gandul la evolutia corpului uman, dar nu fizic vorbind ci la interiorul nostru, problema e ca deseori mintea umana e precum un labirint ..stii vorba aia una e sa locuiesti cu chirie in mintea cuiva si alta e sa fii acolo intr-un mod permanent ;))

  2. despre prima carte nu cunosc nimic, despre a 2a carte stiu multe fiindca e o serie foarte cunoscuta, iar despre a 3a o stiu, nu am citit-o dar am citit niste recenzii si imi imaginez ca este foarte frumoasa! lectura placuta! chiar sunt curioasa cum nu iti poti recupera niste carti:D a murit persoana:(? sau aveai datorii vechi:D? sau te-ai despartit si e o fosta iubita si nu e frumos sa ii ceri cartile inapoi:D?

  3. iubescc de fiecare data cand vad ceva nou in biblioteca mea:X,am aceste minunate si abiastept sa le incep candva…..captiv in labirint am castigat.o la un concurs😀 si restul le-am primit.Asteptam recenziile la ele:>

  4. Sper sa ti le recuperezi.Imi place ce-ai primit!!Felicitari??
    De ce nu mai poti recupera cartile,de curiozitate?

  5. imi doresc sa se faca film si la dispozitive infernale,chiar mi-ar place sa vad actorii si cum vor interpreta personajele.

Leave a Reply

