In februarie la Editura Epica – Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith

epica1

 

Stiti deja asta , dar editura Epica lanseaza aceasta carte in februarie. Inca nu s-a facut coperta cu titlul in romana .

Pentru Hadley, ziua de azi ar trebui sa fie una dintre cele mai rele de până acum…
Tatăl ei se căsătoreşte la Londra cu o femeie pe care n-a văzut-o în viaţa ei, iar ea tocmai a pierdut avionul care o ducea la nuntă.
Hadley nu crede în destin sau soartă. Dar, blocată în aeroportul din New York, aşteptând să se îmbarce în următorul avion spre Londra, astăzi e şi ziua în care îl întâlneşte pe Oliver. E britanic. Şi e foarte drăguţ. Şi o va însoţi în noul ei zbor. La propriu şi la figurat.
Desfăşurată pe parcursul a douăzeci şi patru de ore, povestea lui Hadley şi a lui Oliver îţi va arăta că adevărata dragoste te găseşte atunci când te aştepţi mai puţin.

Zilele astea am cautat si am gasit mai multe coperti ale cartii , dar sincer mai bine ar lasa coperta asa pentru ca celelalte pe mine nu ma incanta deloc…

10798416-tile

 

Voi ce parere aveti?

-A

27 thoughts on “In februarie la Editura Epica – Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith

  1. Sincer? IMi place ideea carti, chiar daca nu prea le am cu romantismul(nu prea citesc astfel de carti), dar avand in vedere ca pe acolo este un britanic, atunci ii voi da o sansa^^

  2. sunt sigura ca aceasta carte ne va invata ceea ce inseamna dragostea la prima vedere si o sa ne delectam cu noile personaje si noua actiune :>

  3. imi place subiectul, imi place titlul, imi palc toate copertile! o sa o cumpar sigur! cartea spune un adevar! uneori stai zeci de ani langa o persoana si nu ramai alaturi de ea, iar intr-o intamplare neobisnuita intalnesti pe cineva si ramai toata viata alaturi! e adevarat ca se poate intampla insa nu prea dau mari sanse acestor iubiri care apar brusc! cunosc pe cineva care a stat 7 ani cu o logodnica si nu s-au castorit iar intr-o luna de zile s-a intalnit intamplator cu cineva la un suc, si s-au casatorit dupa un an facand si nunta si botezul in aceeasi zi!

  4. Parca-i facuta in paint , imi aminteste de momentele cand am pus mana pe mouse prima oara si am inceput sa desenez eu prin paint inimioare si chestii deastea

Leave a Reply

