Cold Kiss de Amy Garvey

10429015 (1)

A fost o zi frumoasa si calda de vara cand Danny a murit.

Dintr-o data Wren era singura si sulberata.Intr-un acces de furie, inarmata cu incantatii intunecate si cu o putere secreta , Wren decide ca ceea ce vrea ea – ceea ce trebuie sa faca – este de al aduce pe Denny.

Dar Danny care se intoarce nu este baiatul de care Wren s-a indragostit. Atingerea lui este de gheata , pielea lui neteda si rigida ca marmura ; pieptul lui crud, este brutal atunci cand Wren isi aseaza capul pe el.

Wren trebuie sa il pastreze pe Danny un secret, ascunzandu-l departe , vizitandu-l in noapte , in timp ce viata ei este incet dezvaluita. Apoi, Gabriel DeMarnes , se transfera la scoala ei , si isi da seama ca intr-un fel Wren , in mod inexplicabil , poate simti puterile care se afla in interiorul ei si ca el stie ce a facut ea. Iar acum ,Gabriel vrea sa ajute pentru ca toate lucrurile sa fie la locul lor.

Dar Wren este singura care poate anula ceea ce se intampla deja- chiar daca asta inseamna ca ea sa sufere pana la capat.

Coperta mi se pare foarte draguta , iar subiectul de asemenea este interesant , desi apar din start 3 personaje. Este primul volum al seriei “Cold Kiss” . Al doilea volum o sa vi-l prezint maine🙂

Ce parere aveti?

-A

31 thoughts on “Cold Kiss de Amy Garvey

    • coperta e frumoasa si se incadreaza cu decorul nostru al anotimpului iarna! dar daca citeai mai atenta descrierea observai ce am remarcat eu:D! nu-i nimic, facultatea, scoala, serviciul, pe toti ne oboseste cate ceva in fiecare zi!

      • cartea asta mie mi se pare ce merge citita vara caci iti asuce aminte de gheata . eu traiesc cartile pe care le citesc si cred ca mi-ar prinde bine macar un cubulet de gheata pe canicula

  1. o corectura daca imi permiti:)) am crezut ca prezinti o carte cu o dragoste intre doi barbati:)) wren e fata nu? fiindca la inceput ai spus ca a ramas SINGUR SI SPULBERAT, INARMAT, Dar Danny care se intoarce nu este baiatul de care Wren s-a indragostit???? REZULTA CA wren BAIAT S-A INDRAGOSTIT DE dANNY CARE MURISE SI REVENISE SI CARE TOT BAIAT ERA:D. Apoi urmatoarele propozitii se refera la o fata ei / ea etc de unde mi-am dat seama ca Wren e fata slava domnului:D, fiindca eu nu suport celelate legaturi bolnavicioase:D. Sa nu te superi, probabi, te-ai grabit acum daca a inceput si scoala se mai intampla si din astea! povestea pare ok! mie imi plac mult copertile care au buze mi se par extrem de atractive, titlul e de asemenea interesant cold kiss:D pe bune sarut rece, inghetat !

  2. este tentant un sarut de gheata …e ca si cum te-ai saruta cu craiasa zapezii si daca nu esti capabilsa primesti sarutul ei te stingi..eh..da asta e din prea multa imaginatie …

  3. Coperta este plina cu albastru, culoarea mea preferata si acest lucru ma incanta!!De asemenea descrierea este foarte draguta si cred ca as citi-o.

Leave a Reply

