What is Love?

LOVE

 

Let me kiss you hard in the pouring rain…

Ce este iubirea?

Este o poarta catre fericire eterna?

Este o boala(asa cum ne este prezentata in seria Delirium)?

Este cea mai frumoasa magie si raspunsul tututor intrebarilor noastre(asa cum ne este prezentata in seria Harry Potter)?

Este sacrificiul etern al existentei(asa cum ne este prezentata in seria Twilight)?

wrong

In acest articol vreau sa va exprimati propria opinie in legatura cu dragostea,asa cum este ea prezentata in carti.Puteti face referire la un anumit autor,la un anumit roman sau mai specific de atat,la un cuplu dintr-o poveste.

P.S:Scrisul de jos este chiar al meu:-D.

-G

IMG_3978

 

37 thoughts on “What is Love?

  1. Asta e grea. Am descoperit in Chicagoland Vampires(nu este in Romania) ca dragostea este puternica atata timp cat chiar lupti pentru ea. Merit asta face pentru Ethan, iar cand el moare ea e devastata. Apoi prietena ei cea mai buna care e vrajitoare il readuce la viata, insa pentru lucruri negre. Asa ca Merit incearca sa il salveze pe Ethan si in final ei isi pot trai povestea de dragoste vesina (lucrul asta se intampla pe parcursul a 6 carti)
    In Avoiding Commitment si Avoiding Responsability am descoperit ca dragostea neimpartasita nu merita sa lupti pentru ea.
    In Fallen (Lauren Kate) am invatat ca dragostea poate sa il doboare pe insusi Lucifer, dar de fiecare data cand cei doi se intalnesc si descopera dragostea lor Luce trebuie sa moara.
    In Sweet Evil am desoperit ca dragostea imposibila este de 10 ori mai puternica decat cea posibila. Si abia astept a doua carte sa vad ce se intampla intre Anna si Kaidan❤ (Wendy s-a apucat de editat la a doua carte, asa a spus pe Twitter)
    In The Infernal Devices am aflat ca doi barbati chiar pot iubi o singura femeie, insa e nevoie de rapiditate pentru a o convinge (si ma oftic ca a castigat Jem in CP)
    In The Mortal Instruments am de zis doar Jace si Clary si Malec!!❤
    In 50 Shades of Grey series am descoperit ca dragostea poate invinge si cel mai intunecat suflet daca stii cum sa il abordezi, chiar si cu o relatie BDSM.
    In Personal Demons (Lisa Desrochers) am invatat ca dragostea poate schimba sufletele tuturor, in special a demonilor.
    Deci fiecare carte m-a invatat cate ceva si le multumesc din inima fiecarui autor care a scris operele minunate pe care le-am mentionat aici.
    Kathy

  2. O sa imi scriu parerea bazata pe toate cartile pe care le-am citit acum si pe niste citate superbe. Iubirea, ei bine, iubirea este ca anotimpurile unui an, dar eu cred ca iubirea adevarata nu se sfarseste niciodata asa cum se sfarsesc anotimpurile. La inceput este frageda, proaspat inflorita, ca iarba care incolteste primavara. Apoi devine arzatoare, puternica, ca soarele arzator al verii. Toamna incepe deja sa se raceasca, sa se instraineze, iar iarna o sa inghete, dar iubirea adevarata, chiar daca este inghetata, exista. Nu poti sa o distrugi, chiar daca se spune sa eliberezi persoana pe care o iubesti, sentimentul tot ramane si ce e important, raman amintirile si momentele frumoase pe care nu le poti uita niciodata. Chiar daca toata lumea e impotriva acelei iubiri, oricat ar incerca, tot nu ar putea sa o rupa. Chiar daca cei doi sunt diferiti, iubirea nu are reguli, doar…doar se intampla. Iubirea poate fii oricum, imaginatia este limita. Asta e parerea mea despre iubire, chiar daca nu stiu inca cum e cu adevarat aceasta iubire.
    P.S. Imi place scrisul tau, oricum, scrii mai frumos ca mine🙂

  3. Ce este iubirea ?? E o intrebare dificila,mai ales ca fiecare dintre noi o percepe intr-un mod diferit si perfect din punctul lui de vedere..aici nu cred ca exista raspunsuri corecte sau gresite ..Chestia asta e bazata pentru sentimente ..Ori ,cum eu nu am citit multe lucruri despre iubire ..nu o pot asemanui cu ceva , e un sentiment puternic ce te roade, e precum o leoaica ce te sfasaie pe interior , te roade , e o nebunie curata , e un rau , dar un rau necesar ..si nu stiu cine poate explica intr-un mod mai placut iubirea decat Romeo:)) ..

  4. Cred ca iubirea inseamna altceva pentru fiecare persoana.Si in carti,iubirea este prezentata altcumva de fiecare autor in cartea sa.

  5. Interesanta idee.Chiar in ultimul timp m-ai surprins placut aducand asemenea teme de discutie.Eu cred ca iubirea se percepe din trei moduri: primul inainte de a o experimenta, atunci cand vezi filmele alea siropoape la tv unde toti sfarsesc impreuna fericiti si te gandesti cat de simplu va fi, al doilea atunci cand esti deja indragostit si vezi ca nu toti baietii sunt respectuosi si fideli iar majoritatea fetelor ochesc mult peste tine iar toate privirile si gesturile infantile au brusc o conotatie dubioasa si stai noptile si le analizezi, iar ultimul e atunci cand pasiunea se termina si tot ce mai ramane e dedesubtul, baza pe care s-a format relatia.Adica respect si incredere. Asta cred eu despre iubire, ca pe langa pasiunea arzatoare si impulsurile nebunesti trebuie sa existe respect si incredere.Cel putin eu pe astea le caut prtima data.Asta in cazul in care vrei ca relatia ta sa aiba mai mult de o saptamana iar toate discutiile pe care le aveti ori sunt prin sms-uri ori nu sunt deloc – cred ca a-ti prins ideea –
    iar asta cu cartile, mai sa stii ca si mie mi-ar placea sa dau peste un vampir sclipitor la mine in liceu dar slabe sanse :)) Ori sa ma trezesc atacata de un demon sau ca in scoala sa apara pe motocicleta un mexican cu cazier kilometric. Dar, stii cum se spune, speranta moare ultima :))

    • pai sti ce se spune? daca in primul rand il consideri inainte de toate ca pe un frate pe partenerul de viata cu, care te casatoresti asta e un lucru bun! la o varsta inaintata…. cand dispare pasiunea ramane legatura frateasca iar cei doi batranei convietuiesc frumos

  6. off ai atins un subiect destul de sensibil pentru mine. Iubirea este sentimentul ala magic care te face sa ralizezi fiecare nebunie si sa o percepi ca pe o dovada a dragostei, sa treci peste oricine si orice, iubirea te poate face sa razi ca o nebuna, dar si sa plangi

  7. dragostea este un sentiment complex despre care as discuta atat de amanuntit incat nu as avea loc unde sa mai scriu:)) In schimb eu va spun un citat care mie mi-a placut enorm A iubi inseamna a nu spune niciodata imi pare rau sau te rog sa ma ierti!

  8. eu cred ca iubirea este un sentiment pe care toti il traim la un moment dat,iar cand ajungem sa traim cu persoana de langa noi ajungem sa facem sacrificii pentru ca ea sa se simta bine si sa aibe incredere deplina in tine.

  9. Am intalnit dragoste in aproape toate cartile fantastice citite, dar nu prea ma pot exprima prea bine. Cred ca cel mai mult mi-a ajuns la inima povestea dintre Tris si Tobias din Divergent, dragostea acea pe care ti-o teme sa o rostesti. Si undeva tot pe acolo, relatia lui Adam si Juliette din Spulbera-ma. Dragostea din nou, ce da un sentiment de teama, este cea dintre Jace si Clary, e chiar iubibila rau. Dar, de asemea am descoperit, iubirea “inganfata” (nu e termenul prea potrivit, dar altul nu imi vine in minte) gasita in Visuri Implinite. Stiu, nu am zis ce inseamna dragostea pentru mine si alte alea, dar bazandu-ma pe carti, chiar nu pot gandi acum. Oricum, daca exista dragoste in viata ta, sigur esti un om fericit.

  10. iubirea pe care am intalnit.o intr-o serie si care mi-a placut enorm a fost cea din damnare de lauren kate,deoarece luce se intoarce in toate vietile ei anterioare pentru a putea fi cu daniel,la un moment dat descopera ca s-a iubit cu lucifer,dar,in cele din urma cei doi reusesc sa-si duca la bun sfarsit iubirea lor implinita si luce descopera ca este un inger.

  11. dragostea este un sentiment care,daca,ajungi sa il traiesti cu persoana iubita,aceasta poate dura o vesnicie.

Leave a Reply

