Possess de Gretchen McNeil

8673931

Regula #1 :Nu arata frica.

Regula #2 : Nu arata mila.

Regula #3 : Nu-ti face obligtii.

Regula #4 : Nu lasa garda jos.

Regula #5 : Ei mint.

In varsta de 15 ani , Bridget Liu, vrea doar sa fie lasata in pace : de mama ei , de baiatul dragut al sergentului local si de straniile voci pe care brusc si inexplicabil ea le aude- si Bridget are capacitatea rara de a le alunga inapoi de unde naiba au venit ( X_X trebuia sa scriu cuvantul acela , pentru ca asa se traduce=)) )

Terifiata sa le spuna oamenilor despre noua ei putere, Bridget se destainuie unui preot local, care recurge la ajutor pentru posedare de demoni.Dar asa cum ea incepe sa se obisnuiasca cu puterile ei , Bridget primeste un mesaj uimitor de la unul dintre demoni. Acum Bridget trebuie sa afle secretele planului demonilor inainte ca cineva apropiat ei sa moara- sau mai rau, nava umana a unui rege demon.

Tocmai am vazut carte asta pe Goodreads , dar si subiectul si coperta mi se par cam creepy… totusi este interesanta.

Ce parere aveti?

-A

30 thoughts on “Possess de Gretchen McNeil

  1. Regula #1 :Nu arata frica.

    Regula #2 : Nu arata mila.

    Regula #3 : Nu-ti face obligtii.

    Regula #4 : Nu lasa garda jos.

    Regula #5 : Ei mint.
    pe astea trebuie sa le scriu si eu undeva sunt bune de luat aminte …

  2. parerea mea este ca intr-adevar discutam despre o carte creepy, dar sa sti ca este inspirata din anumite intamplari reale! daca scormoniti presa online o sa gasiti sute sau mii de articole despre persoane care aud voci si comunica, cu ele printr-o activitate paranormala! implicarea preotului este obligatorie tinand cont ca trebuie exorcizata! acum nu am inteles eu prea bine(oboseala sesiunii isi spune cuvantul asa ca va rog sa ma scuzati daca nu sunt suficient de atenta si de coerenta) ea e posedata de demoni sau doar ii aude si le afla planurile. exista o mare diferenta in a fi facut ceva rau si sa devii posedat de diavol si intre a auzi voci, folosindu-se de acest lucru ca de un atuu. ceea ce nu inteleg eu este personaj pozitiv, sau unul negativ care a facut rau si merita sa fie stapanita de diavoli:D?

  3. si pe mine m-ar tenta daca ar fi in romana:)),ar fi placut sa o achizitioneze o editura de la noi.

  4. Imi place mult coperta si subiectul pare destul de interesant, cum de nu am dat pana acum de ea pe goodreads ? :)) o trec pe lista mea de “must-read”

  5. decii nu stiu daca numai eu am observat =))) darr seamana cu spulbera-ma,in mai multe privinte,si in coperta si putin in descriere,numai eu am observat asta?=))) mie mi se pare ca seamana foarte bine.

Leave a Reply

