Just ride

poze (22)

 

Eram in iarna vietii mele,iar oamenii pe care-i intalneam de-alungul drumului erau singura mea vara…

Aud pasarile in briza verii, conduc repede
Sunt singur in noapte
Am incercat din greu sa nu intru in belele,dar…
Port un razboi in mintea mea
Asa ca mai bine ma las dus de val…
(Lana Del Rey-Ride)

Ai cu siguranta momente in care tot ce vrei sa faci este sa mergi intr-o masina de-alungul unui drum lung care reprezinta metaforic drumul nostru in viata.

Ce inseamna pentru tine sa te lasi purtat de val?

-G

32 thoughts on “Just ride

  1. pentru mine sa ma las purtata de val inseamna sa ma indragostesc si sa visez cu ochii deschisi cand citesc cartile mele preferate:D

      • pai exista doua modalitati de a evada din marele nostru cos de gunoi in care traim 1.citim carti/scriem, despre o lume in care ne-ar placea sa traim si ascultam muzica preferata cu, castile in urechi facand abstractie de tot ce ne inconjoara si 2. sa plecam in excursii cu familia sau doar cu persoana iubita de langa noi, si sa vizitam peisaje frumoase si linistite unde doar susurul apelor sa ne deranjeze

      • o ba da ..este minunat..de multe ori am impresia cae mult mai ok sa fii acolo , decat aici , dar din pacate realitatea cand ajunge din urma te cam loveste …(vorbesc din propria mea experienta ) ..

  2. eu de obicei nu ma las purtata de val! poate ca atunci cand plec in excursii si pur si simplu ma relaxez pe niste creste montane inalte sau ma intind pe un covor verde de iarba, sau meditez din partea dreapta a soferului pe scaunul mortului:)) la peisajele intalnite! imi place sa visez cu ochii deschisi

  3. Ce inseamna pentru mine sa ma las purtata de val? Nu prea stiu avand in vedere ca sunt o fire foarte protectiva cu viata mea si destul de riguroasa in ceea ce priveste respectarea regulilor ..dar daca nu as fi asa ..probabil casa malas purtata de val ar insemna sa nu imi pese de nimic de nimeni, sa iau viata la misto, sa o tin in distractii, sa evadez de aici cu prima ocazie sa sar cu parasuta si sa fac tot posibilul sa obtin tot ce vreau chiar daca astra inseamna sa-i calc pe toti in picioare ..( dar asta nu am sa o fac prea curand mai cu seama nici cand :)) a da sa ma marit cu un miliardar batran de 60 de ani si sa il droghez ;))

    • :))) Da da Krisszule, asta-i drumul bun :)) Daca vrei sa afli niste ponturi despre cum poti scapa mai repede de el da-mi un mail, ca doar atatia ani de telenovele nu au fost irositi in van :)))

  4. Grea intrebare, pentru ca fiind o fire atat de incapatanata nu prea ma conformez regulilor impuse, deci sa ma las dusa de val….ar insemna ori ceva foarte groaznic si probabil la fel de costisitor, ori exact opusul, sa fiu calma si sa ma las distrata de lucruri pozitive pe care ar trebui in mod normal sa le fac :)))

  5. Asa ca mai bine ma las dus de val…versul asta cred ca este semnificativ pentru toata lumea:)))

  6. Sa ma las purtata de vant? Depinde si de starea emotionala din ultimele zile, uneori fac lucruri impulsive, alteori pur si simplu nu fac nimic, nu aud nimic, nu imi pasa de nimic. Si, in unele situatii, ma las purtata de vant la propriu, cum adica? Cand sunt mai posomorata, ies afara si ma plimb in directia vantului si ma gandesc la anumite lucruri, mie imi place la nebunie sa merg fara vreo destinatie in cap si sa am tot timpul pentru gandit.

Leave a Reply

