Book Sale pe Caaarti

 

Daca aveti niste bani si va ganditi sa va cumparati ceva bunatati(ma refer la carti),nu va repeziti in magazine si aruncati mai intai o privire pe blogul Sinzianei,care va ofera o groaza de titluri interesante care vin la preturi foarte mici(de la 5 la 30 de ron).

Daca sunteti interesati de produsele pe care Sinziana le vine,acest Book Sale se va prelungi o zi sau doua,asa ca haideti!

Eu deja mi-am rezervat ceva.Da asa e,poti sa iti rezervi o carte pentru o perioada mai mare de timp si sa o iei cand ai tu bani:-D.Pentru mai multe detalii,apasa pe poza de mai sus.

-G

29 thoughts on “Book Sale pe Caaarti

  1. Am vazut ofertele dulci ale Sanzienei, dar inca nu stiu daca voi profita sau nu de ele, eu cred ca luna asta o sa imi iau ceva de pe encaaarti si bineinteles primul volum din HP . Dar, totusi, o sa imi rezerv o carticica ;))

  2. stiu,e minunat blogul ei,am vazut o gramada de oferte la niste carti minunate….eu nu am mai gasit cartile pe care le vreau,dar ea are niste oferte foarte bune,care merita.

  3. chiar daca are asa multe oferte si bune,eu am buzunarul gol…..deci momentan is pauza:)) e criza.:))

    • credeam ca doar la mine e recesiune:))! si cand ma gandesc ca trebuie paltit si transportul deja imi piere cheful…fiindca cu banii pecare ii scutesc platesc transportul si tot aia e..

  4. am intrat si eu aseara cand am vazut postarea ta! stiam blogul! din lista cartilor imi plac mult de tot cele ale lui nicholas sparks, n-am niciun roman de-al lui dar mi le-as dori pe toate existente:)). nu pot sa fac comenzi fiindca deocmadata am alte prioritati(facultatea ma scutura la un manual al unui profesor cu 50 lei sau 100 de lei la fiecare materie, iar apoi raman cu acele carti si nici n-am ce face cu ele…cate carti as putea sa imi iau cu banii pe care ii irosesc pe niste cursuri universitare nefolositoare>>>>yeak)

  5. din ziua de azi si editurile noastre preferate ne fac o gramada de reduceri,dar,noi de unde sa scoatem atatia bani sa ne luam carti? eu una,trebuie sa le selectez pe alea mai bune ca sa le iau apoi,pastrez banii special pentru seriile/cartile care merita.

Leave a Reply

