Melodia zilei #119

moves-like-jagger-maroon-5

“Moves like jagger” este o melodie mai veche ( bine , nu este chiar asa de veche pentru ca a aparut in 2011 =)) ) , dar care a fost  un hit in acea vara. Melodia nu are cine stie ce versuri… se vorbeste despre abilitatile unui barbat de a impresiona o femeie cu miscarile lui =)) atata tot… Piesa a fost facuta in cinstea solistului trupei Rolling Stones , Mick Jagger  si de acolo si numele melodiei🙂 Nu este cea mai buna melodie a lor , dar colaborarea cu Christina Aguilera a facut-o sa fie ascultata peste tot. Mie imi place cum canta solistul trupei Maroon 5 , Adam Lavine , si tocmai de aia le ascult melodiile .

Zau daca nu as merge la un concert de-al lor. Voi nu?

Ce parere aveti despre melodie ?

-A

41 thoughts on “Melodia zilei #119

  1. eu as merge la un concert de-a lui maroon 5 fiindca sunt preferatii mei! imi place mult melodia asta mai veche I was so high I did not recognize
    The fire burning in her eyes
    The chaos that controlled my mind
    Whispered goodbye and she got on a plane
    Never to return again
    But always in my heart

    This love has taken its toll on me
    She said Goodbye too many times before
    And her heart is breaking in front of me
    I have no choice cause I won’t say goodbye anymore

    I tried my best to feed her appetite
    Keep her coming every night
    So hard to keep her satisfied
    Kept playing love like it was just a game
    Pretending to feel the same
    Then turn around and leave again

    This love has taken its toll on me
    She said Goodbye too many times before
    And her heart is breaking in front of me
    I have no choice cause I won’t say goodbye anymore

    I’ll fix these broken things
    Repair your broken wings
    And make sure everything’s alright
    My pressure on your hips
    Sinking my fingertips
    Into every inch of you
    Cause I know that’s what you want me to do

    This love has taken its toll on me
    She said Goodbye too many times before
    And her heart is breaking in front of me
    I have no choice cause I won’t say goodbye anymore

    This love has taken its toll on me
    She said Goodbye too many times before
    And my heart is breaking in front of me
    She said Goodbye too many times before

    This love has taken its toll on me
    She said Goodbye too many times before
    And her heart is breaking in front of me
    I have no choice cause I won’t say goodbye anymore…
    ce parere aveti o stiati?

  2. maroon 5? omfc:X ador trupa
    o iubesc la nebunie…..are cateva melodii care imi plac si care le ador.

  3. Sincer eu prin melodia asta i-am cunoscut pe Maroon 5 si de atunci am inceput sa-i tot ascult si sa-mi placa. Cumva colaborarea asta cu Christina i-a ajutat sa devina si mai cunoscuti.😛

  4. melodia mea preferata de la ei,pe care o iubesc din tot sufletul,este:Wake up call.este o piesa geniala,si mi se pare cea mai tare piesa de la ei.

  5. Mai spui normal ca as merge la un concert de al lor,trupa e foarte tare si ar fi cool sa vina cu Christina care este o voce absolut stralucitoare.

  6. Am ascultat melodia asta de 1000 de ori :))) si inca nu m-am saturat de ea. Si eu as merge la un concert de-a lor.

Leave a Reply

